Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Newbie hjälp med 580ex
- Trådstartare ZuljiN
- Start datum
viktor1623
Aktiv medlem
Min 550EX blinkar på ett liknande sätt ibland och då hjälper det med att vinkla blixten lite uppåt från standardläget, precis tills man måste trycka in vinklingsknappen.
afe
Aktiv medlem
Bengus skrev:
Fick du någon ordning på blixten?
Lurar på att köpa en sådan men har den problem (andra som haft liknande??) blir man ju tveksam.
Bengt
Jag köpte en för någon månad sedan, och den är riktigt bra. Låt bara bli att kolla batteriluckan innan du köper den (det är något av det sämsta jag sett i den prisklassen hittills).
/AFE
uwfredde
Medlem
ZuljiN skrev:
den piper med ca 3sek intervaller oxå
Detta har jag också undrat över. Jag kan dock inte hitta något i manualen... Är det någon som vet vad det här pipandet är till för och om man kan stänga av det?
ZuljiN
Aktiv medlem
Nästan en månad senare sitter jag här med blixten igen. Den fick skickas till Intervision i malmö istället och pga semestertider så tog det sin "lilla" tid. Nu fungerar den iaf och jag är lycklig. Lycklig och fundersam... Jag fick ett brev med blixten, ett brev som säger att detta var en goodwill reparation och att min kamera(???) inte täcks av canons världsgaranti. Nu skulle enligt brevet garantin vara förbrukad och om jag ha fler reparationer får jag vända mig till det landet där den köptes...
Va? Jag har ju lämnat in en blixt.. Inte en kamera. 580EX har jag bestämt för mig ingår i canons världsgaranti?
Jag ringde ju såklart till Intervision när jag läste det men jag fick inget svar då så jag får väl försöka senare.
Va? Jag har ju lämnat in en blixt.. Inte en kamera. 580EX har jag bestämt för mig ingår i canons världsgaranti?
Jag ringde ju såklart till Intervision när jag läste det men jag fick inget svar då så jag får väl försöka senare.