ANNONS
Annons

Naturfoto i Göteborg

Produkter
(logga in för att koppla)
För mig spelar det inte så stor roll vart vi åker. Men blir det Ramsvik så åker jag nog via Trollhättan istället för Gbg. En mindre i bussen altså...

Vi är tre som anmält oss hittills. Ska vi bestämma att vi ses på parkeringen utanför Nils Ericssonsterminalen söndagen den 4 december klockan 07:00 för att åka till Amundön så är det lättare för andra att hoppa på. Solen går inte upp förrän 08.15 någon gång enligt SMHI. Jag skulle vilja vara hemma senast runt 14:30. Räcker de timmarna för er?

mvh

Johnnie

Edit: Och så länge vi har plats i bussen är det förstås bara roligt om vi blir fler även i sista sekund.

Tycker det låter bra!

1) Johnnie Dunberg
2) Fabian Fogelberg
3) Daniel Wiegert (Jag har bil, folkabuss 7 passagerare)
4) Mattias Thorstensson
5)

jag tycker Amundön låter som en bra ide, dock vet jag itne exact vart det ligger men jag tror jag har en hum :)

så anmäl er nudå! :) vi är totalt 4 nu, finns plats för 4 till i min bil!

Det ligger åt Askim till om jag inte minns fel. Jag har inget lokalsinne så det är nog bäst om du tar reda på vägen innan söndag. =)

//Johnnie

jag har min laptop med gps, orkar bara inte springa upp å hämta den.. :) så att hitta dit är nog inga problem öht! :)

Jag hänger gärna med…

1) Johnnie Dunberg
2) Fabian Fogelberg
3) Daniel Wiegert (Jag har bil, folkabuss
7 passagerare)
4) Mattias Thorstensson
5) Ivan Agapiev

parkeringen utanför Nils Ericssonsterminalen söndagen den 4 december klockan 07:00, sen bär det av till Amundön.

iofs omväg för mig då jag bor i kungsbacka men jag åker och hämtar upp er där!

Glömde denna...

1) Johnnie Dunberg
2) Fabian Fogelberg
3) Daniel Wiegert (Jag har bil, folkabuss
7 passagerare)
4) Mattias Thorstensson
5) Ivan Agapiev
6) Peter Smedberg

FAN rent ut sagt,

folkabussen tappade vattned idag och jag har legat under den för att försöka lappa ihop elendet, men jag nåt inte läckan utan måste lämna in den.

alltså; jag har ingen bil att göra längre!

=(

finns det andra som kan köra tro?

jag har dessutom dragit på mig en förkylning.

Nån med ideer?

Suttit någon timme idag med för att försöka fixa felet, och nu visar det sig att det röret jag trodde det var, läkte inte, utan det var ett rör högre upp som jag absolut Inte kan komma åt. bläh!

känns riktigt tråkigt dethär, såg fram emot imorgon =/ nu ser det inte ut att bli något.

Vi får försöka någon annan gång ist.

Men hallå, man är väl ändå inte handikappad utan bil...

http://www.vasttrafik.se/internet.a...cationId=2&from=centralstationen&to=amund%f6n

(nu gick det inte att direktlänka till sökresultetet)

dvs vagn 13 till marklandsgatan från centralen 06.54, byte till buss 82 mot brottkärr, gå av vid ändhållplatsen och gå ut till amundön... Lätt som en plätt! Man kan också cykla ut längs Säröbanans gamla banvall.

Hoppas ni inte lägger ner resan bara för en bils skull, jag har aldrigt åkt bil dit ut, kolektivt fungerar jättesmidigt!

Ha en trevlig fototur, jag önskar att jag kunde följa med!

tyvärr kan inte jag komma utan bil då jag befinner mig en bra bit bort, skall jag befinna mig på centralen kollektivt måste jag nog åka kvällen innan och övernatta på stationen, så tyvärr. jag måste hoppa av.

men ni andra får gärna komma överenns om något, hoppas ni får en lyckad utflykt!

Jag röstar för Martins förslag om västtrafik. Om inte ni andra har bilar?
Är alla fortfarande på? Jag har för mig att Johnnie tog på sig att göra fika(?), men ska man ha med sig egen lunch om vi blir ute länge? Appropå det, ungefär hur länge ska vi vara ute? (Enligt GP så ska det inte regna imornn, som tur é.) /Fabian Fogelberg

Hej!

Tråkigt att bilen havererade. Clion sväljer 4 personer inklusive föraren, eller hur? Vore bra med en bil till med all utrustning som ska med och så.

mvh

Johnnie

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar