Annons

Naturen som fotomotiv

Produkter
(logga in för att koppla)

Erik F

Aktiv medlem
Hehe, Naturen som fotomotiv fanns som reabok på akademibokhandeln och verkar ha tagit slut redan innan affärerna öppnade idag. En stor missbedömning från förlagets eller bokhandelns sida?

För övrigt så var ärven Ulf Sjöstedts bok om komposition slut...

Någon som lyckats få tag i böckerna?
 
Umm.. jag har för mig att Terje sa att det fanns bara ett litet antal böcker kvar från tryckningen.. så antingen är det:

A. Missat trycka upp fler ex.

B. Lockvara

;)
 
Intressant, det har jag å. Hoppas verkligen inte den är slut i förhandsbeställningen också.
Du kan väl skriva en rad om du fick den.
Svante
 
Jeppe skrev:
Umm.. jag har för mig att Terje sa att det fanns bara ett litet antal böcker kvar från tryckningen.. så antingen är det:

A. Missat trycka upp fler ex.

B. Lockvara

;)

Det är originalutgåvan som finns (fanns?) på rean. Kan ju betyda såväl A som B!!
 
Jag har just hämtat mina förbeställda böcker och lyckedes få med både Terjes och Ulf Sjöstedts böcker. Det är inte reaupplagor.

Pia
 
Jag fick bara hem Ulf Sjöstedts bok. Och detta trots att jag förbeställde.
Det var ju Terjes bok som jag verkligen ville skaffa.. åååh.
 
Akademibokhandeln i Örebro hade 1 ex av Terjes bok i katalogen och inte blev det jag som fick den
...... grrrrrrr...... Hur kan man rea ut 1 ex??? snacka om lockvara.


Hoppas att den kommer i nytryck snart
 
Jag håller med dig stefan, Jag var också där idag, men nejnej.

Vad är det för vits med att förbeställa då?
 
Jag hade oxå beställt från Akademibokhandeln (Fältöversten/Stockholm) och fick som redan meddelats alla böcker jag beställt. Mitt tips är att kolla med fler bokhandlare. Med lite tur kanske fotointresset varierar ortsvis. =)
 
jag förbeställde Terjes bok (och fick den) från akademibokhandeln i nordstan och hittade U sjöstedt/L.Noilsson s porträttfotografering på Åhlens.nöjd.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.