Annons

Någon vill "sälja" mina bilder

Produkter
(logga in för att koppla)
Någon jeppe har kommenterat min fotoblogg och vill "sälja" mina bilder. Vad gör man åt det?

Läs kommentarerna här: http://rymden.wordpress.com/2011/03/02/norrsken-2/#comments


Någon som råkat ut för något liknande? Nu vet jag inte om det är seriöst menat, och jag tror inte någon är villig att betala för några lågupplösta bilder som man kan se gratis på min sida, men ändå. Lite läskigt är det.

Det är humor, kanske är det någon kompis till dig som vill spexa lite, ingenting att gå i gång på och bara se humor i det.


Michael - Säljer vidare alla bilder på fotosidan -
 
Rätt liten chans om han som säljer bilderna vare sig delar med sig av inkomsterna eller berättar vem som tagit bilderna ... ;-)
Ja jag skrev ju LITEN chans.
Men OM det nu är så att han vet ngn som skulle betala väldigt mycket så kan den kunskapen vara värd att köpa.
Men med tanke på det sätt som han uttrycker sig så är inte fallet så.
 
Lugn i stugan.

Det var ett skämt! Han har erkänt.

"Haha känner Cristofer var menat som ett skämt :)
Tror inte någon skulle vara så fräck.

// Christoffer.J"

Men snygga bilder! :)

Edit: Kul att det är sådan sammanhållning på fotosidans forum, finns det så stora forum i andra intressen? Oftast får man ett svar snabbt, och händer det något har man maffia-backup :) Härlig känsla.
 
Någon jeppe har kommenterat min fotoblogg och vill "sälja" mina bilder. Vad gör man åt det?

Läs kommentarerna här: http://rymden.wordpress.com/2011/03/02/norrsken-2/#comments


Någon som råkat ut för något liknande? Nu vet jag inte om det är seriöst menat, och jag tror inte någon är villig att betala för några lågupplösta bilder som man kan se gratis på min sida, men ändå. Lite läskigt är det.

Riktigt fina bilder. De borde du kunna sälja. Tror inte att bilder på norrsken växer på trän.
Hör om någon bildbyrå vill sälja åt dig- fast då krävs högupplöst.
Själv säljer jag lite (betoning på lite :)) bilder via www.myra.nu. Hör med Kent Bäckström där. Han kommer garanterat att bereda plats för dem.

Vad jeppen ovan anbelangar så gör en polisanmälan om han rör dina bilder.
 
Tackar för alla kommentarer.

Ja, det visade sig vara ett skämt från en av mina s.k. vänner. Hämnden är ljuv...
 
Bra sätt att få folk att läsa bloggen

Att detta var skämt kändes lång väg. Bygga en bildbyrå på stulna bilder lär inte gå så bra när man dessutom inte kan göra förstoringar.

Men roligt sätt att få folk att läsa. :)

/Fredrik
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.