ANNONS
Annons

Någon uppföljare på G till fujis2pro?

Produkter
(logga in för att koppla)

wiwi

Aktiv medlem
Hej
Jag vill köpa en digitalsystemkamera innan sommaren.
Jag har nikonobjektiv.
Är fujis2pro ett bra allternativ? Är det någon som vet om en uppföljare är i faggorna tex s3pro eller liknande?
Hur långt klarar man sig på en sådan kamera? Tex bröllopsbilder, reportage för tidning, tryck?

Senast ändrad:
Hej Wiwi
har precis mailat ett personligt inlägg till dig, innan jag såg detta.

S3 Pro ryktas det om, men det kanske tar ett bra tag till innan det blir officiellt?

Bröllopsbilder är en dröm för min del med S2 Pro, pga att den leverarar så bra jpg-bilder direkt från kameran utan någon behandling i datorn. Sparar massor av tid då man plåtat hundratals bilder under ett bröllopsreportage, färdigt till kund på nolltid med möjlighet till stora förstoringar!

Bilder till tryck, Fantastiskt är min erfarenhet efter ett flertal reklambroschyrer till företag!

Björn

Hej
Tack! Den känns väldigt intressant.Kommer min blixt SB 26 passa? (jag gissar att den är för gammal, men man kan ju hoppas)

Hej Wiwi!
Jaha va kul! Då verkar en ersättare vara på väg då, du kanske ska vänta i alla fall :) Eller vill du köpa min S2 så köper jag en ny S3? :)

mvh/Fredric

Hej Fredric

Jo, det kanske jag vill.
Det beror väl på när den kommer och vad den kostar. Kommer den snart blir det nog en 3a men jag har lite kort om tid tills jag behöver en kamera så det är möjligt att det blir en 2a på grund av det (och priset). Du får väl maila mig priset på din 2a i så fall för övervägning.

Njaaa, jag är fäst vid 2:an, men vi får se vad som kan komma från Fuji! Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!

mvh/Fredric

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar