Annons

Någon gratis sajt för hemsidor/bildlagring

Produkter
(logga in för att koppla)

Korpkraxarn

Aktiv medlem
Hejsan!

Jag undrar om någon av er vet någon gratis sajt för lagring av bilder eller ännu hellre där mn kan skapa en egen hemsida. Det finns ju ganska många, men jag kan ju inte testa alla. Ni kanske har någon erfarenhet?
 
Hej!

Jag har provat att en hemsida med Wix.com. Det är en editor med ganska mycket olika funktioner. Man kan skapa olika typer av fotoalbum mm. Wix egen reklam hamnar dock i kanten om man använder gratisversionen. Kan vara värt att kolla.

Ha det bra!

Håkan
 
Hej!

Jag har provat att en hemsida med Wix.com. Det är en editor med ganska mycket olika funktioner. Man kan skapa olika typer av fotoalbum mm. Wix egen reklam hamnar dock i kanten om man använder gratisversionen. Kan vara värt att kolla.

Ha det bra!

Håkan
Hann bara kollat som hastigast nu, men det såg ju mycket bra ut! Det får jag ta och testa när jag kommer hem. Tack för hjälpen!
 
Nogg.se är kanske värt att testa. Om du skulle kunna tänka dig att betala lite (typ 12kr eller så, i månaden) så rekomenderar jag One.com, ganska lättskött och har chatsupport dygnet runt om man skulle stöta på problem (Engelska på kvällarna) mvh Christer
 
Wix.com finns också. Du bygger ihop en egen flash-baserad sida helt utan kodning.
Visserligen på engelska, men jag tycker den är ganska lättskött när man väl kommit in i det.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.