Annons

Någon beställt Eos 350D än?

Produkter
(logga in för att koppla)
mazeson skrev:
350d for £589.95 from Jessops...

vad säger du om det, Birgitta?

Jessops UK - eller Jessops, "varning för", Kanarieöarna?

Pixmania UK har nu kommit med sina priser. 350D Body only - £606. Med kitlins (18-55) £647.
Jämförde med franska Pixmania - stort sett samma pris för kitet - dvs. £644.40 med dagens valutakurs. Den skillnaden är det inte värt att jaga.

Frågade i en affär i Newcastle. (Centrala Jessops där hade flyttat: allt utrivet och inte en skylt om vart dom flyttat. Kanarieöarna kanske...)
I den andra, ganska välförsedda affären (inte Jessops) hade dom 'ingen aning' om när dom skulle få in den. Priset skulle bli £799 för kitet.
Det får man ju se den dagen. Dvs. jag tror inte jag bryr mig om att vänta och se... he, he.
/Gitte
 
Någon förutom jag som beställt från webhallen och förundras över att de ändrat leveransdatum från 050404 till 'Ej fastställt / Beställningsvara'?

Mailade dem tidigare idag... får väl svar förhoppningsvis till veckan...
 
skp skrev:
Någon förutom jag som beställt från webhallen och förundras över att de ändrat leveransdatum från 050404 till 'Ej fastställt / Beställningsvara'?

Mailade dem tidigare idag... får väl svar förhoppningsvis till veckan...

Jag avbeställde kameran hos dom och köpte den hos Fotokungen istället. Dom hade den ju redan. :/
 
Omnicolor skrev:
Jag avbeställde kameran hos dom och köpte den hos Fotokungen istället. Dom hade den ju redan. :/

Nu har jag gjort detsamma. Ringde upp Webhallen, men dom hade inte något datum _alls_ på när kameran skulle vara i lager så då avbeställde jag direkt.
 
Mailade och kollade med JME data, de skickar ut dem idag.
Så jag har min 350D imorgon :D

Synd bara att 17-85:an inte har kommit från Technikdirekt än så jag blir "tvungen" att gå och köpa en canon 60/2.8 macro så det inte kommer in damm i kameran ;)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.