Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

När får man en kartong Aladdin

Produkter
(logga in för att koppla)

vaktmästaren

Aktiv medlem
Jag har nyss packat upp några småprylar som jag handlat från Cyberphoto, inklusive den "obligatoriska" godsaken.
Då slog mig en tanke: vad sakll man handla för att få en ask Aladdin? En EOS 1Ds Mark III och ett svindyrt objektiv?

Testa jag kan ta kameran så fur du chokladen och om ingen alladin följer med köper jag 2 kartonger åt dig. DEAL?

vaktmästaren skrev:

Då slog mig en tanke: vad sakll man handla för att få en ask Aladdin? En EOS 1Ds Mark III och ett svindyrt objektiv?
Äh, du handlar på fel plats. Köp bara mitt gamla mörkrum för åtminstone hälften av vad jag gett för det en gång i tiden.. Då kan du t.o.m. få två askar aladdin och en snickers på köpet;)

Vem har beställt det dyraste på cyber?
9800 fick mars någon måste köpt för mer.

vaktmästaren skrev:

Inte ens en D3:a med tre gluggar gav mer än ett snickers, dålig utdelning procentuellt sett ;)

Å andra sidan skickade de 70-200:at separat, så lite kompensation blev det ;)

Har fått ett par tre chokladbitar när jag hämtat direkt i butiken nångång. Synd att man är vegan... :)

Det var någon som det vart trassel för och han fick en hel kameraväska full med godis och han hade diabetes kommer ej ihåg vad han heter här på fs.

Den riktiga vinsten ligger i att köpa nåt så billigt som möjligt OCH få med en Snickers.

Ja att köpa ett motljusskydd till en Sigma 100-300/4 för 325kr och få en Snickers, det är procentuellt en bättre utdelning. Dock inte lika kul som en D3 ;(

Jag fick en "mars" .. Eller rättare sagt..jag trodde jag fick en sådan..

Kanongott tyckte barnen.. Och bad mig alltid handla av den "braiga" firman som sände godis en onsdag som dom kunde dela på,, samt äta på studs och slippa vänta till lördag..

Bilagor

• sony a300 009 (small).jpg
    sony a300 009 (small).jpg
    37.6 KB · Visningar: 178
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar