Annons

När "dör" Nikon d80?

Produkter
(logga in för att koppla)
Värkar oträvlig och elitistisk.....

Jewster skrev:
Fy fan vad du verkar otrevlig. Läste på din profil att du skulle avsluta din aktivitet här på fotosidan. Ändå är du kvar och skriver sånt här.
Varför?

...lite senare i tråden är du nårmre mitt syn, Jerry.
Inte skall du tala om påhopp; men svärord är tydligen din grei?
...Skall avsluta och har avslutat är inte det samma :D

Jag skriver "sånt här" för att påpeka för dessa med slutarproblem, att innstägskamror inte är vettigt verktyg för att köra 50K+ exponeringar pr.år.

Är det OK?
/Erik J
 
Re: Värkar oträvlig och elitistisk.....

fujicanon skrev:
...lite senare i tråden är du nårmre mitt syn, Jerry.
Inte skall du tala om påhopp; men svärord är tydligen din grei?
...Skall avsluta och har avslutat är inte det samma :D

Jag skriver "sånt här" för att påpeka för dessa med slutarproblem, att innstägskamror inte är vettigt verktyg för att köra 50K+ exponeringar pr.år.

Är det OK?
/Erik J

Men erik? Vad menar du att vi fotointresserade ungdomar ska få använda oss av? En kompaktkamera? Alltså det är trots allt vi som väljer att köpa en dyrare kamera. Och det jag undrade var om min D80 inte kan räddas om den skulle krasha för att jag fotat för mycket?

Vad ska man ha en systemkamera till om man en solig dag tänker "äsh, jag vill nog inte slita på kameran" så jag lämnar den hemma istället.
Hallåååå, vakna upp. Det är år 2008.
 
Re: Re: Värkar oträvlig och elitistisk.....

ceciliajacobson skrev:
Men erik? Vad menar du att vi fotointresserade ungdomar ska få använda oss av? En kompaktkamera? Alltså det är trots allt vi som väljer att köpa en dyrare kamera. Och det jag undrade var om min D80 inte kan räddas om den skulle krasha för att jag fotat för mycket?

Vad ska man ha en systemkamera till om man en solig dag tänker "äsh, jag vill nog inte slita på kameran" så jag lämnar den hemma istället.
Hallåååå, vakna upp. Det är år 2008.

Jag håller med dig till fullo Cecilia! En kamera är gjord för att användas!
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.