Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

My Photobook?!?!

Produkter
(logga in för att koppla)

mamarazziii

Medlem
Har ni någon erfarenhet av att beställa fotoböcker från My Photobook, www.myphotobook.se ? Har sökt och läst olika tester och sett att de fått bra kritik.Jag har hämtat hem deras program för att skapa en fotobok. Boken är nu, efter mycket tid och arbete, klar. När jag skulle skicka iväg beställningen kom jag inte vidare pga att jag inte har något lösenord. Inga problem tänke jag.... det fixar jag lätt. Men jag lyckades inte räkna ut hur jag skulle göra, trots att jag har gjort det på andra ställen "1000-tals ggr". Inga problem tänkte jag igen...skriver och frågar. Nu går dagarna utan svar från dem, annat än det automatiska svaret att de har mottagit mitt mail och kommer att svara så snabbt som möjligt. Om några dagar är det för sent att skicka om jag ska hinna få boken före jul, för naturligtvis är boken tänkt till julklapp.Något telefonnummer finns inte på deras sida. Hjälp mig...hur ska jag göra? Börjar bli riktigt irriterad....

Jag har beställt ett antal böcker från Myphotobook. Lösenordet brukar man få/skapa i samband med att man registrerar sin första beställning, när du skriver in dina adressuppgifter. Vad händer om du försöker få nytt lösenord via "glömt mitt lösenord"?

De brukar vara ganska sega vad gäller svar på frågor, iaf har jag fått vänta någon dag på svar.

Det var så jag trodde att man skulle göra, dvs skapa ett lösenord i samband med beställningen, när jag fyller i adressfält mm. Det som händer är att det kommer en ruta upp "följande fält är inte kompletta" och det är rutan för bekräftelse av lösenord som avses. Jag har försökt med olika lösenord och skrivit saaaaaaaaaaaaaaakta och noggrant. Men icke... det går inte.

Det svar jag fått när jag försöker få ett nytt lösenord via "glömt lösenord" är att jag, första gången, fick ett svar med en kod som ska användas för att på 50,- rabatt vid första beställningen.... Ingenting om något lösenord. Har försökt igen att få ett nytt lösenord, men får inget svar alls. Konstigt!

Nu i skrivande stund har jag 4 dagar 10 timmar 40 minuter och 40 sekunder på mig!!! :-D

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar