Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Msn kontakter från fotosidan

Produkter
(logga in för att koppla)

Digi

Aktiv medlem
Hej, jag vill säga till de som har msn att det vore bra att prata med folk om foto när man som bäst vill prata. Skulle vilja vara roligta att få prata med de bästa av er!

Min adress är: [email protected]
 
Är det inte det vi gör redan här på forumet...pratar om foto?

/Johan - ...som inte vill ha 40.000 kontakter på MSN...:)
 
Senast ändrad:
Johan, Daniel och Anders:
Vad bra att ni talar om att ni inte vill! Men om Markus vill ha MSN-kontakter från FS kan väl han få ha det? Sen är det ju bara att ni ignorerar tråden :)
 
TorO skrev:
Johan, Daniel och Anders:
Vad bra att ni talar om att ni inte vill! Men om Markus vill ha MSN-kontakter från FS kan väl han få ha det? Sen är det ju bara att ni ignorerar tråden :)

Startar man en tråd så får man väl iaf vara beredd på att få mothugg...iofs ser jag inte var jag "hugger"...jag ställer en motfråga till han...som han säkerligen alldeles själv kan svara på?..eller?

/Johan som ifrågasätter om man bara får skriva "positiva" svar i trådarna...
 
sorry :D

tycker bara att det är rätt så dumt med flera olika messaging-program. det finns en standard så jag tycker det är bara dumt att företagen inte följer dem.

icq följer inte heller standarden, men de var mer eller mindre "först" och då kunde de andra (microsoft) följt deras "standard".

(att sen MS börjat med eget format a la pdf ect gör inte saken bättre)

börjar glida ifrån ämnet, sorry.
 
Om man vill prata foto lite mer direkt finns ju alltid kanalen #foto på irc.mainloop.net bara att ladda hem mirc från www.mirc.com Skriv in uppgifter och sånt. Sen är det bara att skriva /server irc.mainloop.net när det är klart skriver du/ni /join #foto så kommer ni in till alla pratglada fotogalningar.
 
Kakelgasten skrev:
Startar man en tråd så får man väl iaf vara beredd på att få mothugg...iofs ser jag inte var jag "hugger"...jag ställer en motfråga till han...som han säkerligen alldeles själv kan svara på?..eller?

/Johan som ifrågasätter om man bara får skriva "positiva" svar i trådarna...
Jo visst får man ha andra åsikter i en tråd MEN denna tråd var väl ingen diskussiton om hur användbar eller bra MSN är? Utan det var väl bara en ung kille som gillar MSN och vill använda mediet till att snacka foto. Varför skall han tvingas in i en debatt om hur vida det går att snacka foto i forumet eller inte och att det är bätte än på MSN? Det är väl nog både han, du, jag och alla andra vid det här laget medvetna om att det går att skriva här för annars skulle det väl inte finnas inlägg i forumet.
Jag vill inte heller ha 40.000 kontakter i MSN men om någon vill ha det och lägger upp en tråd för att få fler kontakter med samma intresse behöver väl inte jag, du eller någon bry sig om det och tvinga honom tillsvars för det och göra tråden OT?...eller?
 
Mr P skrev:
Jo visst får man ha andra åsikter i en tråd MEN denna tråd var väl ingen diskussiton om hur användbar eller bra MSN är? Utan det var väl bara en ung kille som gillar MSN och vill använda mediet till att snacka foto. Varför skall han tvingas in i en debatt om hur vida det går att snacka foto i forumet eller inte och att det är bätte än på MSN? Det är väl nog både han, du, jag och alla andra vid det här laget medvetna om att det går att skriva här för annars skulle det väl inte finnas inlägg i forumet.
Jag vill inte heller ha 40.000 kontakter i MSN men om någon vill ha det och lägger upp en tråd för att få fler kontakter med samma intresse behöver väl inte jag, du eller någon bry sig om det och tvinga honom tillsvars för det och göra tråden OT?...eller?

Det är inte jag som gjort tråden OT...det är ni som ifrågasätter.

1. Jag har inte någonstans skrivit att MSN kontra Forumet är sämre eller bättre.

2. Kolla igen vad jag skrev.
"Är det inte det vi gör redan här på forumet...pratar om foto?"

Jag ställer alltså en fråga...för att jag UNDRAR...(för er som inte vet vad ett FRÅGETECKEN är så vet ni nu att det avslutar en fråga/undran)..och anledningen till att jag undrar var att han just skriver att han vill prata om FOTO...HADE han skrivit att han BARA vill kontakter för att prata allmänt så hade jag förmodligen aldrig skrivit mitt inlägg.

Att jag sen avslutar med en signatur där jag skriver att jag inte vill ha 40.000 kontakter på min MSN är lite ironiskt mot trådstartaren...OCH det är gjort med vilje...trådstartaren KANSKE inte har insett att han helt plösligt kommer att få väldigt många kontakter...

10. Härmed lägger jag ner denna diskussion då jag misstänker att det är för att grabben bara är 13 år och ni på något konstigt sett tycker synd om han för att någon "förlöjligade" han.

[Edit]
TVINGA han tillsvars??????????????
Ingen som tvingar han till något alls.

/Johan - Som undrar varför inte trådstartaren kollar sin tråd och svarar på Gullbergs UNDRAN?
 
Att det blir OT i många trådar är väl inte så ovanligt.

Men en del av inläggen i denna tråd är ju rent löjliga.

Va f_n är det för meningen med att skriva ett inlägg att man tycker msn är ett "elände" och att ifrågasätta varför han vill ha lite chat-kontakter om Foto, "när det finns forum på fotosidan". Sanslöst löjligt.

Är man nu kåt på att skriva i inlägg i forum kan man väl använda sin energi att försöka tillföra något i en diskussion där man har något vettigt att komma med.....
 
Jag ger upp...visst kan jag hålla med om att skriva att MSN är ett elände...men att mitt inlägg skulle vålla sådant hat fattar jag uppriktigt inte.

Men som sagt...jag lägger ner detta nu...fattar fan inte vad man gjort för helvetes fel genom att ställa en fråga.
 
det jag menade med "elände" var att jag hade varit intresserad om det hae gällt icq istället då jag tycker att msn är just ett elände.

klankade ner på programmet men inte idén. ber om ursäkt för att ha upprört.

har icq 3144943 btw.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.