Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Minolta Dimage F200
- Trådstartare Matteee
- Start datum
stäck
Aktiv medlem
Vad är egentligen skillnaden på F100 och F200? Den enda konkreta skillnaden jag hittar i specarna är ett antal rätt små skillnader, som jag inte tycker verkar vara värda 500 spänn (lite olika siffror för blixt, digitalzoom, närgräns, sekvenstagning&film och längsta slutartid).
Är det nåt allvarligt som jag missat?
Jag funderar också på en digitalkamera (mest en liten, smidig, och hyfsat högupplöst, behöver jag nåt värre har jag ju min vanliga systemkamera), och jag har hittills fastnat för F100 (eller kanske F200?). En blå.
Vinner över Pentax Optio S främst p.g.a. bättre batterier (vanliga AA/LR6) och manuella möjligheter (det kanske finns på Pentaxen, men jag har inte lyckats hitta dem). Samt att Minolta är tuffast.
Är det nåt allvarligt som jag missat?
Jag funderar också på en digitalkamera (mest en liten, smidig, och hyfsat högupplöst, behöver jag nåt värre har jag ju min vanliga systemkamera), och jag har hittills fastnat för F100 (eller kanske F200?). En blå.
Vinner över Pentax Optio S främst p.g.a. bättre batterier (vanliga AA/LR6) och manuella möjligheter (det kanske finns på Pentaxen, men jag har inte lyckats hitta dem). Samt att Minolta är tuffast.
Matteee
Avslutat medlemskap
Jag har mailat cyberphoto och frågat skillnaden, och dom säjer att dom "hottat" upp mjukvaran eller nåt sånt, den skall vara snabbare är F100, jag tror också det är bättre grepp på den, eftersom det är mer fäste på framsidan, det är viktigt med grepp! Den kostar på onoff.se 4,500kr inkl. frakt och då får man med ett minneskort på 64MB, jag tycker det är ett bra pris jag!
Gunnar D
Aktiv medlem
Matteee skrev:
Om man köper via cyberphoto så finns ju ingen försäkring att köpa till och, jag vill gärna ha det så, det blir nog onoffs!
/Mattias
Kolla vad försäkringen täcker först, ofta så gäller den ju för allt som aldrig händer men har undantag för det man behöver.