Annons

Min sämsta bild (är sämre än din sämsta bild)

Produkter
(logga in för att koppla)
Grannens katt försöker fånga tjädertupp, fotografen snavar på en rotdj--el. Förstås!

Bilagor

• tjäderkatt.jpg
    tjäderkatt.jpg
    53.1 KB · Visningar: 2,234
Jag blir aldrig någon bra natur fotograf!

Bilagor

• 2007_0627image005332.jpg
    2007_0627image005332.jpg
    49.7 KB · Visningar: 2,079
Senast ändrad:
Kanske inte en så värst tekniskt dålig bild, men ja...det är inte en bra bild ändå - eller är det?

En mycket knepig bild som kan misstolkas i detaljerna. =P *skratt* Sen finns det som sagt tekniskt sämre bilder, men jag ville ändå att ni skulle få ta del av denna. *skratt*

/Fredrik

Bilagor

• dsc_0655.jpg
    dsc_0655.jpg
    61.9 KB · Visningar: 2,076
En synnerligen misslyckad dykstudie från poolpartajet i går:

Bilagor

• dykning.jpg
    dykning.jpg
    35.3 KB · Visningar: 2,524
Många av de här s.k. sämsta bilderna skulle mycket väl kunna tas för moderna bilder tagna av en frisinnad konstnärstyp. Om en liknande bild dök upp i någon av FS-giganternas kartotek (inga namn) skulle den säkert överrösas med beröm. Gränsen mellan nyskapande genialitet och ren dumhet är hårfin. Grattis till alla dessa genialiteter!

Bra eller dålig?

Jag håller fullständigt med där. Vissa är så dåliga (bra) så det är rena konstverken.

Här kommer i alla fall en dålig bild!

Bilagor

• img_7006web.jpg
    img_7006web.jpg
    41.4 KB · Visningar: 2,158
Biltävling, Blackrace på bananpiren i Göteborg. Visst ser man riktigt hur fort bilarna körde??

Bilagor

• p6035288.jpg
    p6035288.jpg
    32.9 KB · Visningar: 2,081
Men alltså... Allvarligt talat: En stor del av bilderna i den här tråden är ju helt fantastiska! Dom är inte som fotografen tänkt sej, nej, men dom passar till något helt annat. Andra kanske bara behöver lite beskärning. Visst visas det mycket skräp här men en hel del bra också.

Har nog inte lagt märke till hur kul den här tråden faktiskt var....
Här kommer mitt bidrag, ett av mina första försök till panorering under Mälaren runt...

Bilagor

• mc.jpg
    mc.jpg
    65.6 KB · Visningar: 1,938
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar