Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Min sämsta bild (är sämre än din sämsta bild)
- Trådstartare Nekomy
- Start datum
nifo
Avslutat medlemskap
Kanske inte en så värst tekniskt dålig bild, men ja...det är inte en bra bild ändå - eller är det?
En mycket knepig bild som kan misstolkas i detaljerna. =P *skratt* Sen finns det som sagt tekniskt sämre bilder, men jag ville ändå att ni skulle få ta del av denna. *skratt*
/Fredrik
En mycket knepig bild som kan misstolkas i detaljerna. =P *skratt* Sen finns det som sagt tekniskt sämre bilder, men jag ville ändå att ni skulle få ta del av denna. *skratt*
/Fredrik
Bilagor
Micke _ndersson
Aktiv medlem
Lars tar siesta
Aktiv medlem
Många av de här s.k. sämsta bilderna skulle mycket väl kunna tas för moderna bilder tagna av en frisinnad konstnärstyp. Om en liknande bild dök upp i någon av FS-giganternas kartotek (inga namn) skulle den säkert överrösas med beröm. Gränsen mellan nyskapande genialitet och ren dumhet är hårfin. Grattis till alla dessa genialiteter!
ATJ
Aktiv medlem
Ser ni Strömstaren??? Denna blev i alla fall bättre http://www.fotosidan.se/pools/view/5239/1190353.htm
Bilagor
EriKarlsson
Aktiv medlem
Men alltså... Allvarligt talat: En stor del av bilderna i den här tråden är ju helt fantastiska! Dom är inte som fotografen tänkt sej, nej, men dom passar till något helt annat. Andra kanske bara behöver lite beskärning. Visst visas det mycket skräp här men en hel del bra också.
Vandraren
Aktiv medlem
SiU skrev:
Ser ni anden??
Näe, andar fastnar inte på bild vettu...
matti
Aktiv medlem
SiU skrev:
Ser ni anden??
Om den är din sämsta så vet inte jag.......den var ju riktigt surrealistiskt häftig.....ser ut som anden simmar i fria luften
mvh / Matti