Springbank
Medlem
Fascinerande hantering....
Har nu läst igenom denna tråd, tyvärr för sent.... Har haft stora problem med min 20D och BG-E2, fick dålig respons bara för en vecka sedan av Canon som inte (fortfarande) kände till detta.
Skickades till Centralservice som INTE heller kände till detta.
Har alltid varit nöjd med mina tidigare utrustningar från Canon men blir lite skrämd när jag läser tråden.
Vad är det enklaste att göra, har Canon SE en enkel väg att hantera detta på?
Har nu läst igenom denna tråd, tyvärr för sent.... Har haft stora problem med min 20D och BG-E2, fick dålig respons bara för en vecka sedan av Canon som inte (fortfarande) kände till detta.
Skickades till Centralservice som INTE heller kände till detta.
Har alltid varit nöjd med mina tidigare utrustningar från Canon men blir lite skrämd när jag läser tråden.
Vad är det enklaste att göra, har Canon SE en enkel väg att hantera detta på?