ANNONS
Annons

Min alldeles egna natur bilder

Produkter
(logga in för att koppla)
Det är klart det finns en framtid inom detta område även om det är många om det.
Bland det viktigaste förutom bra bilder är att marknadsföra sig själv,och det har du ju gjort med råge här på FS.
Fin bild på soluppgången över radhusen.
 
Svavelticka, Laetiporus sulphureus

Hej!

Ja visst är den en läcker bild på Svaveltickan, 'Laetiporus sulphureus'.
Själv har jag denna svamp som bakgrundsbild på skrivbordet på min dator, helläcker är den.
Har tyvärr inte fotat den själv - utan lånat den från nätet.

I England och USA kallas den " Chicken of the woods", rätt tillagad har svampen ett tuggmotstånd som mycket påminner om fågelkött. Den måste plockas då den är lagom hård.
 
Hej, jag tycker dina bilder är jättefina! Jag har nog samma funderingar som dig. Jag är amatörfotograf och gillar att fota natur med. Kom gärna och titta på mina bilder och ge en kommentar, det uppskattas för självförtroendet. M.V.H. Cicci
 
Gå in på Shuriken. Som sagt jag är precis ny här på fotosidan.se men de ska synas hoppas jag. Säg till annars för då vet jag inte vad jag har gjort för fel.
 
Men jag har ingen länk, utan jag har mina bilder här på denna hemsidan. Tryck bara på mitt namn.
 
Tack så mycket!Jag har nog fotograferat sen 2003 från och till men jag har alltid varit intresserad. Det har blivit mer nu senare år.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.