Annons

Mest natur/djur bilder som får kommentarer?

Produkter
(logga in för att koppla)
De bilder som får många kommentarer är i stort sett tagna av proffs och förtjänar varenda kommentar dom får. Proffsen både ger och tar kommentarer dessutom. Toppen!

Det finns även kompisgäng på fotosidan som stöttar varandra med kommentarer...åt båda håll. Toppen!

Det finns även vanliga fotografer som både ger och får kommentarer. Toppen!

Det finns fotografer som inte ger kommentarer...men får ändå. Toppen!

Det finns fotografer som ger kommentarer men inte får några. Toppen!

Det finns fotografer som lär sej bara av att titta. Toppen!

Det finns oxå besservisserfotografer som kan jaga vilken kategori som helat av ovanstående ut ur fotosidan via kommentarer eller foruminlägg.

Det finns fotografer som inte kan ta kommentarer. Varken positiv eller negativ. Som stiger som trestegsraketer för minsta lilla klapp på axeln för att för en negativ kommentar sjunka som en blyklump ner i havets djupaste grav.

All kritik är utvecklande och den som inte vet de ska nog inte fika efter kommentarer.

Även uteblivna kommentarer är utvecklande!

Ha de!

Tack Eva! Håller i me dej i mycke du skriver. Du är oxå värd alla kommentarer du får för dina allt igenom vackra bilder, även om dom inte ligger inom mitt intresseområde.

Tycker oxå att det är kul att du är så pigg på att ge kommentarer. Fortsätt så! De vet jag att du gör oxå för du är en av fotograferna här som vet din kapacitet...och då är kritik inte så livsavgörande som vissa tycks tro.

Konstigt nog verkar det som om de som har den insikten får kommentarer...men eg...va är de för konstigt med de!?!

Senast ändrad:
elbe skrev:
De bilder som får många kommentarer är i stort sett tagna av proffs och förtjänar varenda kommentar dom får. Proffsen både ger och tar kommentarer dessutom. Toppen!

Det finns även kompisgäng på fotosidan som stöttar varandra med kommentarer...åt båda håll. Toppen!

Det finns även vanliga fotografer som både ger och får kommentarer. Toppen!

Det finns fotografer som inte ger kommentarer...men får ändå. Toppen!

Det finns fotografer som ger kommentarer men inte får några. Toppen!

Det finns fotografer som lär sej bara av att titta. Toppen!

Det finns oxå besservisserfotografer som kan jaga vilken kategori som helat av ovanstående ut ur fotosidan via kommentarer eller foruminlägg.

Det finns fotografer som inte kan ta kommentarer. Varken positiv eller negativ. Som stiger som trestegsraketer för minsta lilla klapp på axeln för att för en negativ kommentar sjunka som en blyklump ner i havets djupaste grav.

All kritik är utvecklande och den som inte vet de ska nog inte fika efter kommentarer.

Även uteblivna kommentarer är utvecklande!

Ha de!

Jaa dessa fotografer kallas också för människor :)

Fast sysftet med denna diskusion var egentligen en fråga och det var min fråga om en bild i veckan. Ibland kan jag tycka att många är rädda för förändringar och genast hittar ursäkter för att inte få igenom förändringar? Visst är det så som du säger Leif men det kan också bli bättre eller? Jag tycker fotosidan är toppen och all heder åt de som jobbar med den och alla som bidrar med material till den men samtidigt så finns det saker som faktiskt kan bli bättre då i konstruktiv mening?

Begränsningar i FS ska nog enbart användas för att göra skillnad på olika medlemsskaps möjligheter. Öka skil!naderna och ta mer betalt!

Problemet med FS idag är att det är för få betalande för att kunna driva den på heltid med någon lönsamhet för de som äger den.

Det som jag tycker är märkligt är att det finns så många som har enbart grundmedlemsskap som ropar efter ändringar. Varje betalande medlem hjälper till att utveckla FS. Det gör inte de som inte vill betala.

Börja med att begränsa grundmedlemsskapet ytterligare genom att ta bort möjligheten att skriva i forumen, höj priserna och gör större skillnad i bildfrekvensen för de olika medlemsskapen.

Ha en trevlig helg!

Senast ändrad:
ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto