Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Menyerna

Produkter
(logga in för att koppla)

Heberg

Aktiv medlem
Kan man fortsätta här?
Menyerna Produkter-Fotosidan visas inte under rubrikerna när man för musen över. (Firefox 2.0, Windoze)

Heberg skrev:
Kan man fortsätta här?
Menyerna Produkter-Fotosidan visas inte under rubrikerna när man för musen över. (Firefox 2.0, Windoze)

Har ett liknande problem på jobbdatorn

Den nedfallande menyn för produkter länkad, Din Sidan och Fotosidan är förskjutna ett steg åt höger. Väldigt irreterade eftersom man måste jaga menyeran med muspekare.

Och vart tog Annonsmarknaden vägen i Menysystemet? Jag hittar endast länken dit via förstasidan.

Kör med FireFox 1.5.0.7

Jag har loggat in som er båda på Firefox 1.5.0.7 och menyerna ser helt OK ut i min browser. Så jag vet inte vad som går fel.

Testa att logga ut; ser menyerna OK ut då?

(De genereras lite olika beroende på om man är inloggad och vem man är)

Provade att logga ut, ingen skillnad.

Hemma ser menyerna helt OK ut, detta med i princip samma intallation av Firefox
Om annonsmarknaden synns hemma har jag inte tänkt på. Den gjorde det iallafall för ca 2månader sedan.

Bilagor

• meny.jpg
    meny.jpg
    39.4 KB · Visningar: 96
Jag har tidvis samma problem på jobbet. Det har med policyn i företagets brandvägg att göra. Den kan också stoppa vissa bilder med exif-info (inte alla).

//Lars

Jag kom på en grej nu. Jag har pluginen Adblock Plus installerad. När jag stängde av den ser allt ok ut. Kan det vara det?

/Martin

Högst troligt, den blockar väl användning av Javascript kanske. Det ser ut som Per kör med sådant också, skulle gissa att den plockar bort för mycket och "stör" designkoden.

Vet inte vad den blockerar. Trodde endast och alena att det var bilder. Man kan nog ändra lite inställningar för Adblocken i about:config. Men det får vara. Får la jobba lite med

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar