Photocon
Aktiv medlem
det är klippt filmen är körd men mattson lever vidare
Så sant! Låtom oss nu, utan minsta tecken till saknad snarast begrava denna tråd på det att den ej längre må besudla FS genom att ta upp fler sidor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
det är klippt filmen är körd men mattson lever vidare
Hur sjutton läser du in det i vad jag skrev? Jag skrev ju snarare att det var tråkigt att hans viktiga bilder blev förstörda.
Men nu är det ju istället du som förringar trådskaparens storhet. Men givetvis är det svårt att få 36 priser från en rulle, i de flesta fall handlar det om ett flertal bilder betraktade i sin helhet, så där är det fullt möjligt att jag formulerade mig olyckligt.
Men, men, nu har jag tröttnat på det hela. Ädle Herr Riddar Mesch får försvara trådskaparen från alla faktiska och inbillade oförrätter utan att jag ska lägga mig i mer.
System för kvalitetskontroller brukar sällan eller aldrig vara 100%-iga utan baseras på strickprov och periodiska kalibreringar. Det skulle ta för lång tid eller bli för dyrt om varenda leverans ska kontrolleras i detalj varje gång, och då klagar kunden på det istället och går till en leverantör som är snabbare och billigare. Man kan inte både ha kakan och äta den.
100% rätt finns inte.
Ja, har du exempel på butiker och företag som aldrig gjort en miss och en felaktig leverans så berätta gärna vilka dom är, det är säkert många här som skulle vilja anlita dom.
De som hade "motsatt uppfattning" hade grund för sin ståndpunkt oavsett hur mycket av filmen som blev förstörd. Det är rätt dålig stil att klaga högljutt offentligt innan man har diskuterat saken med den man klagar på. Om Mattsons hade ignorerat ett klagomål hade trådskaparen däremot haft fog för sitt utbrott.