Photocon
Aktiv medlem
Håller den här tråden på än?
Ja, tyvärr! Jag ville vi skulle begrava den (skrev det i tidigare inlägg men Fonus är tydligen upptagna). Kan ingen dra en kul historia så man får något nöje av deltagandet här?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Håller den här tråden på än?
Ja, tyvärr! Jag ville vi skulle begrava den (skrev det i tidigare inlägg men Fonus är tydligen upptagna). Kan ingen dra en kul historia så man får något nöje av deltagandet här?
Är inte hela historien ett skämt?
nej , Dragi Anevski har haft otur och fått en film felklippt, Dragi och jag har precis pratat med varandra i telefon, ordvalet var inte det bästa i inlägg nr 1 det är vi båda överens om.
Vi talade också om att allt man skriver fångas upp av tex Google och att fotosidan läses av många med samma intresse, dvs foto
nej , Dragi Anevski har haft otur och fått en film felklippt, Dragi och jag har precis pratat med varandra i telefon, ordvalet var inte det bästa i inlägg nr 1 det är vi båda överens om.
Vi talade också om att allt man skriver fångas upp av tex Google och att fotosidan läses av många med samma intresse, dvs foto.