** Idag gör vi arbeten på vårt system, kortare störningar och nedtid kan förekomma. **

Annons

Mattsons Foto suger

Produkter
(logga in för att koppla)
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Är inte hela historien ett skämt? :)

nej , Dragi Anevski har haft otur och fått en film felklippt, Dragi och jag har precis pratat med varandra i telefon, ordvalet var inte det bästa i inlägg nr 1 det är vi båda överens om.
Vi talade också om att allt man skriver fångas upp av tex Google och att fotosidan läses av många med samma intresse, dvs foto.

Bjuder mina damer och herrar på en till. "Om vi killar blir svettiga i skrevet, kallas det för pungsvett.
Men vad kallas det när tjejer blir svettiga på samma ställe?"
"Läppglans."

nej , Dragi Anevski har haft otur och fått en film felklippt, Dragi och jag har precis pratat med varandra i telefon, ordvalet var inte det bästa i inlägg nr 1 det är vi båda överens om.
Vi talade också om att allt man skriver fångas upp av tex Google och att fotosidan läses av många med samma intresse, dvs foto

OK. Jag tar två smileys nästa gång. :)

Och en sista! Denna är faktiskt relaterad till tråden på nåt sätt. Vad är höjden av slöseri?"
"Att fotografera en zebra med färgfilm."

Vi talade också om att allt man skriver fångas upp av tex Google och att fotosidan läses av många med samma intresse, dvs foto.

Bra initiativ, Mikael! Men därmed torde , eller åtminstone borde, det vara end of story.

Till phool: tack för historierna iaf.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar