Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Maritima miljöer.

Produkter
(logga in för att koppla)
jippi! Har redan skickan in medlemsansökan!

Skynda dig nu Erik, så att vi kan lägga upp bilder!

Det här kommmer att bli min första bild - om jag nu får vara med?
 

Bilagor

  • tistlarna-med-måsar-hdr-lit.jpg
    tistlarna-med-måsar-hdr-lit.jpg
    99.1 KB · Visningar: 166
Jag har ju nästan skickat in alla mina maritima bilder , så det blir inte mycket över... Men lycka till med gruppen...Blir väl mer bilder när tilfälle ges.
 
Vi sjunker

En liten bild från dagens säkerhetsövning, då vi fingerade brand ombord och kraftigt läckage, så vi fick överge vår lilla lotsbåt.
Mvh Labbe
 

Bilagor

  • säkövn.jpg
    säkövn.jpg
    77.4 KB · Visningar: 160
Hej alla; och tack Fotosidan!

Detta är en glad nyhet!
Det store tålamod, goda humör, och fantastiska bildeflöde som ni har bidragit med är orsaken till att denna gruppen är upprättad.
Jag är imponerad! 800+ inlägg, 13.500 click borde ge aktivitet oxå i gruppen.
Just nu "plingar" det som julklockor i mail-boxen :) Jag har tydligen en travel kveld föran mej.

Låt oss nu värkligen visa Fotosidan att Maritima Miljöer blir en aktiv grupp, med måååånga goda bilder, kommentarer och dialog.
Mvh Erik Johansen.

PS. Bilder som har visats i "miniförmat" i tråden, är självfallet välkommna i gruppen. DS
 

Bilagor

  • i_smil.gif
    i_smil.gif
    1.6 KB · Visningar: 168
Re: Hej alla; och tack Fotosidan!

fujicanon skrev:
Detta är en glad nyhet!
Det store tålamod, goda humör, och fantastiska bildeflöde som ni har bidragit med är orsaken till att denna gruppen är upprättad.
Jag är imponerad! 800+ inlägg, 13.500 click borde ge aktivitet oxå i gruppen.
Just nu "plingar" det som julklockor i mail-boxen :) Jag har tydligen en travel kveld föran mej.

Låt oss nu värkligen visa Fotosidan att Maritima Miljöer blir en aktiv grupp, med måååånga goda bilder, kommentarer och dialog.
Mvh Erik Johansen.

PS. Bilder som har visats i "miniförmat" i tråden, är självfallet välkommna i gruppen. DS
Ha ha. Jag förstår att du har att göra ikväll.
Men det får du väl ta nu när vi äntligen fått vår grupp.
Mvh Labbe
 
Toppen, en grupp oss hafsiga!

Jag har inte hängt med alls, men efter att ha läst Knutsons blogg fattade jag galoppen. Kanonbra idé.

Finns det någon definition på vad bilder måste innehålla, vatten t ex. eller är det fritt att köra?

Mvh - Claes
 
Re: Toppen, en grupp oss hafsiga!

Clabbe_X skrev:
Jag har inte hängt med alls, men efter att ha läst Knutsons blogg fattade jag galoppen. Kanonbra idé.

Finns det någon definition på vad bilder måste innehålla, vatten t ex. eller är det fritt att köra?

Mvh - Claes

Velcome onboard, Claes! I gruppen är det egentlig ingen definition på bildens innehåll;MEN lite maritimt bör det vara; och ennu bättre; en bild som inte platsar i andra grupper.......
Fotokonst av hög skola är självfallet välkommen :)
mvh Erik J
 
Welcome onboard!

Bumpsy Daysi.......
Välkommen til gruppen Maritima Miljöer! Klicka "ansökan" bara; jag svarar innan jag har öppnad nästa ölburk :)
Och; svaret är ett välkommande och ett smil.......

Hälsar Erik J
Kapten.
 
Logo til gruppen Maritima Miljöer.

Det är innkommit 4 förslag till Logo.
Dom följer här; i den följd dom har innkommit.
Logo skall vara 400x40 px, gig jpg png jpeg pdf. Ingen animering tillåts!
Tyck till! Beslut tas i morgon Lördag kl. 20.00

Mvh Erik J


Logo #1
 

Bilagor

  • maritima miljoer_ logga.jpg
    maritima miljoer_ logga.jpg
    40.2 KB · Visningar: 149
Inte lätt det här, alla fyra logorna är fina men logo 1# är nog den jag föredrar, tydlig text, bilden är lagom neutral och förklarande..
Men den blinkande fyren på logo 4 grymt snygg, synd att det inte går att använda rörlig bild till logan.

Roger
 
En blänkare!!!!!

Vedr. Logo förslag #4.
Jag tog med den fördi jag utgår från att "ägaren" kan endra så att fyren ljuser med fast skän. Så tyck gerna om den oxå, med detta i bakhuvudet...........
/Erik J
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.