Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Maritima miljöer.

Produkter
(logga in för att koppla)
Tromber

dessa vill man ju helst undvika om man är ute och seglar, eller är på havet över huvud taget.
 

Bilagor

  • tromb md.jpg
    tromb md.jpg
    23.5 KB · Visningar: 114
Det stämmer nog. Det var fyra stycken som passerade. Jag har aldrig sett så många på ett och samma tillfälle, varken före eller efter detta. Men mäktigt var det.
 
Natten

Nej, nu får det bli natten. Skall åka till "baksidan i morgon", kanske det blir några bilder därifrån senare.
Natti natti
 
Trevliga bilder i den här tråden. Hoppas ni får er grupp!

Så här kan det se ut på östkusten. Satt i hammocken ute på Ingarö när dessa skönheter passerade, han bara slita upp kameran och trycka av så det blev lite masthugget! ;)

Mvh
Anders
 

Bilagor

  • yachter.jpg
    yachter.jpg
    73 KB · Visningar: 97
Välkommen Anders!

Fina Mysare ni har där borta. Det är rom för fler här i tråden.
Jag blev lite orolig när jag så Catarina's jig från
Harstena :)

Mvh Erik J
 
Tack för välkomnandet!

Jo, det är inte så dumt här på den östra sidan!

Själv är jag ingen riktig sjöman även om det blev en hel del fritidsbåtsåkande när jag var liten. Farsan släpade runt familjen i en liten snipa i Stockholms skärgård på 60- och 70-talet.

Nu nöjer jag mig mest med att studera båtlivet från land men jag gillar verkligen maritima fotomotiv!

Ha det gott!
 

Bilagor

  • finbåt.jpg
    finbåt.jpg
    76.9 KB · Visningar: 203
Är detta tullhuset i Helsingborg?? Tog en bild på byggnaden i sig som är vacker...

Göran
 

Bilagor

  • 165_6520.jpg
    165_6520.jpg
    98.4 KB · Visningar: 152
Kvällens bidrag, Hawila från Öckerö som tydligen gått i kk? Någon som vet mera om detta?
 

Bilagor

  • hawila-rektangulär.jpg
    hawila-rektangulär.jpg
    67.1 KB · Visningar: 204
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.