Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Maritima miljöer.

Produkter
(logga in för att koppla)
bump

Är det så lite intresse hos medlemmarna?
Jag vägrar att tro detta, så kom igen och visa intresse!!
 
För att citera en gammal film:
"If you build it, they will come "

Med andra ord, få medlemmar skriver i forumet, troligen ännu färre som läser den här forumdelen.

Bildunderlag finns det ju så det räcker, nu behövs bara någonstans att gruppera dem.
 
Hallo hallo.

I motsats till andra grupper har vi Oscar M. som tar jobbet som gruppvärd. Jag har skeppare-behörighet. Tomas håller styr på fyrarna, Catarina råder över en vacker gästhamn och många har goda fotos som icke platsar annanstans.

Jag tycker vi skall få en chans!!!
/Erik J.
 

Bilagor

  • anker.jpg
    anker.jpg
    79.2 KB · Visningar: 505
Jag håller med Erik...båtar, hav och maritima miljöer är en viktig del i livet för många av oss på fotosidan och det finns många bilder på detta tema som inte passar in i någon befintlig grupp.

PS. Jag saknar skepparexamen, har bara förarintyg. Jag har däremot jobbat några år för en båtmasttillverkare så helt utan salt i blodet är inte jag heller ;-)
 

Bilagor

  • volvo_ocean_forum.jpg
    volvo_ocean_forum.jpg
    99 KB · Visningar: 514
Hahaha... jag råder inte över den - men gästhamn har vi på Hälsö - och trevlig är den. Lugn och fin.

/Catarina
 
Vi kan väl testa med att hålla tråden igång! Eller starta en ny tråd eller en TROSS som vi kan kalla Marina miljöer t.ex?
 

Bilagor

  • gratitude.jpg
    gratitude.jpg
    7.9 KB · Visningar: 467
Låter som en bra idé!

Låt oss inte nedslås av att vi inte har en egen grupp (än), utan låt oss visa alla landkrabbor vad de går miste om i denna tråden :)
 

Bilagor

  • saltholmen_forum-storlek.jpg
    saltholmen_forum-storlek.jpg
    99.5 KB · Visningar: 485
Fin bild! Håll TROSSEN igång annars kan det gå så här med tråden också:
 

Bilagor

  • måseskär---gistna.jpg
    måseskär---gistna.jpg
    96.5 KB · Visningar: 389
Vad flitiga alla är...och vad fina bilder!

Härligt, nu längtar jag till sommar, sol och segling!
 

Bilagor

  • livboj_forumstorlek.jpg
    livboj_forumstorlek.jpg
    99.1 KB · Visningar: 372
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.