Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Maritima miljöer.

Produkter
(logga in för att koppla)

raderadmedlem

Avslutat medlemskap
Hej. Jag önskar mej en interessegrupp för maritimt foto.
Hav o hamn, båtar o skipsfart.
Fler med sådant interesse?
Mvh Erik J

Ett bra förslag!
Maritima miljöer är lika egenartade som exempelvis gatufoto, arkitektur, modell, barnfoto osv.

Om det finns tillräckligt med intresse, och någon stiger fram och kan tänka sig vara gruppvärd så kan det nog tänkas.

Skeppare Johansen!

Vad säger du Erik, vill du ta rodret?

Intresse bland medlemmarna borde finnas då det finns en hel del bilder i maritim miljö.

Mycket bra förslag.

Jag är definitivt intresserad av en sådan grupp!

Kan även tänka mig att ställa upp och vara gruppvärd om ni inte hittar någon bättre lämpad.

Hörs bra Oscar.

Bara du har pinkat väster om Vinga :)
Jag stöder gärna upp med propaganda.
/Erik J

Alle sjöbusar! Fyll upp tråden, visa interesse!

Jag hakar på om det blir något.
Det är ju nästan den enda typen av foton det blir på mina promenader!

Jag har pinkat På Måseskär under uppväxten, gills det?

C:\Users\HP_Ägaren\Desktop\Pater-vänd-kvadrat.jpg

Hej! Jag är också intresserad, men samtidigt lite tveksam. Iden är ju strålande isig men vad händer om det bara blir 10-20 personer i gruppen? Jo, klubben för inbördes beundran och samtidigt så får man inte vara med i en annan grupp, max 5 grupper gäller ju. Jag har sett en del andra grupper där det bara läggs upp en bild var annan vecka och dessutom får de ändå inga får några kommentarer.
Man borde undersöka hur stort intresset är för den marina gruppen, och är det stort nog så hänger jag på!.

// En som pinkat väster om Nordkoster, Ursholmen, Väderöbod, Hållö, Måseskär, Pater Noster, Vinga, Tistlarna och Nidingen. :)

Marina miljöer låter intressant -
men jag håller med Tomas i allt han skriver -
förutom hans pinkande då... hihihi.

/Catarina

Fler som har p....?

Jo, jag håller med Tomas o Catarina, men hoppas och tror att interessen är större enn så.
Typisk nog är det bara rätt-boende här ennu.
Det borde vara någon som har pinkad ÖSTER om Sandhamn.....
/Erik J

Re: C:\Users\HP_Ägaren\Desktop\Pater-vänd-kvadrat.jpg

Knutte K skrev:
Hej! Jag är också intresserad, men samtidigt lite tveksam. Iden är ju strålande isig men vad händer om det bara blir 10-20 personer i gruppen? Jo, klubben för inbördes beundran och samtidigt så får man inte vara med i en annan grupp, max 5 grupper gäller ju. Jag har sett en del andra grupper där det bara läggs upp en bild var annan vecka och dessutom får de ändå inga får några kommentarer.
Man borde undersöka hur stort intresset är för den marina gruppen, och är det stort nog så hänger jag på!.

Det tar väl ett tag innan grupperna har stabiliserats och fler användare hittat in i rätt grupper. Nu verkar det vara få gått med i grupper än så länge.

Grupperna kommer nog att växa ganska stadigt de närmsta månaderna tror jag och med tanke på alla bilder på Fotosidan med maritimt tema så tror jag definitivt att en hel del fotografer kommer att hitta hit efterhand.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar