Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Manual Adapter för OM10

Produkter
(logga in för att koppla)

Mqiasi

Ny medlem
Hej, Jag undrar om det finns någon butik i stockholms området där man kan köpa en manual adapter till OM10. Jag fick denna kamera av min bror som köpte den på 70 talet och den är i underbar skickt tänkte ut o resa och använda den här. men har läst på diverse forum att man måste ha en manual adapter för att kunna ändra "shutter speedet" all hjälp uppskattas

Det kan vara knepigt att få tag på ett sådant tillbehör till en så gammal kamera. L-foto i Vansbro kan vara ett tips. Tradera.com är nog den billigaste möjligheten.

Hej, Jag undrar om det finns någon butik i stockholms området där man kan köpa en manual adapter till OM10. Jag fick denna kamera av min bror som köpte den på 70 talet och den är i underbar skickt tänkte ut o resa och använda den här. men har läst på diverse forum att man måste ha en manual adapter för att kunna ändra "shutter speedet" all hjälp uppskattas

http://www.ebay.com/sch/i.html?_trk...lympus+om10+manual+adapter&_sacat=0&_from=R40

Tack, men bor i stockholm och åker bort imorgon, letar efter någon butik i stockholm eller 2:d
nd butik om någon känner till

ANNONS
Köp Fujifilm GFX100S II hos Götaplatsens Foto