Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Macbook PRO!
- Trådstartare thefinger
- Start datum
Niclasfoto
Avslutat medlemskap
Chet skrev:
Ha ha... Nattskift!
Undra just vad jag menade med det sista...
Ahh undrade bara varför allt focus är på hårdvarorna, när det är mjukvarorna som ställer till det.
För att de hårda är lättare att ta i och bli arg på. Det mjuka är mera diffust och liksom nästan icke existerande..
Jag skulle nog inte heller köpa en MacBook Pro nu,, fint att invänta erfarenheterna lite. För min del så hade det nog fungerat finfint att köpan en klassisk PowerBook även idag, men det blir nu allt mindre aktuellt.
MVH Niclas,
Hannese
Aktiv medlem
"http://www.idg.se/ArticlePages/2005...0134_MD.dbp.asp"
Ja, vad är det för kul med den länken? Ett knappt fungerande OS är väl ingen intresserad av? Det måste ju fungera minst lika bra som Virtual PC på Mac för att det ska vara värt. Hur kul är det att använda en dator utan ljud?
Nej, vill man ha det bästa operativsystemet får man helt enkelt köpa den bästa datorn.
Ja, vad är det för kul med den länken? Ett knappt fungerande OS är väl ingen intresserad av? Det måste ju fungera minst lika bra som Virtual PC på Mac för att det ska vara värt. Hur kul är det att använda en dator utan ljud?
Nej, vill man ha det bästa operativsystemet får man helt enkelt köpa den bästa datorn.
Niclasfoto
Avslutat medlemskap
Hehe.
Hannes. Säg mig då vilken Dator (bärbar för min del) som är den BÄSTA enliiigt Dig, vilken?
MVH Niclas,
Hannes. Säg mig då vilken Dator (bärbar för min del) som är den BÄSTA enliiigt Dig, vilken?
MVH Niclas,