Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Macbook PRO!

Produkter
(logga in för att koppla)
Ha ha... Nattskift!

Undra just vad jag menade med det sista...
Ahh undrade bara varför allt focus är på hårdvarorna, när det är mjukvarorna som ställer till det.
 
Chet skrev:
Ha ha... Nattskift!

Undra just vad jag menade med det sista...
Ahh undrade bara varför allt focus är på hårdvarorna, när det är mjukvarorna som ställer till det.

För att de hårda är lättare att ta i och bli arg på. Det mjuka är mera diffust och liksom nästan icke existerande..:)

Jag skulle nog inte heller köpa en MacBook Pro nu,, fint att invänta erfarenheterna lite. För min del så hade det nog fungerat finfint att köpan en klassisk PowerBook även idag, men det blir nu allt mindre aktuellt.


MVH Niclas,
 
"http://www.idg.se/ArticlePages/2005...0134_MD.dbp.asp"

Ja, vad är det för kul med den länken? Ett knappt fungerande OS är väl ingen intresserad av? Det måste ju fungera minst lika bra som Virtual PC på Mac för att det ska vara värt. Hur kul är det att använda en dator utan ljud?

Nej, vill man ha det bästa operativsystemet får man helt enkelt köpa den bästa datorn.
 
Hehe.
Hannes. Säg mig då vilken Dator (bärbar för min del) som är den BÄSTA enliiigt Dig, vilken?


MVH Niclas,
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.