tozz
Avslutat medlemskap
Så varje gång du får en förklaring på ett problem accepterar du den som den enda rätta? Du måste leva ett väldigt underligt liv. Problemet var givetvis inte efterkonstruerat, det är något du hittade på för att ge dig själv en mening att skriva inlägget, problemet är reellt och något jag stört mig på, annars skulle givetvis inte ta upp det. Menar du att du själv sitter och hittar på saker och försöker projektera det på mig?Först konstaterar du att Mail och alla andra produkter inkl OS X suger på att lämna statusinfo. När du sedan får en förklaring på hur det går till, efterkonstruerar du problemet så att du ändå ska få rätt. Pinsamt... vem som är troll i denna och alla andra liknande trådar är ingen som helst tvekan för mig. Med en grundmurad negativ inställning till OSX kan det aldrig bli en bra dator i dina händer. Sälj den, eller lär dig lite mer!
Nej alla som tycker illa om något i OS X tycker du är dumma i huvudet, det vet vi, så fort någon kommer med solida argument så skriver du "jag använder bara datorn, du har fel" och försvinner tills du hittar nästa inlägg att lägga en meningslös kommentar till.
Skulle inte du låta bli att skriva/citera mig? Jag vet ju att du inte har några svar på frågor utan du skyller på allt annat, varje gång. Du kan ju svara på ditt första påhopp (även ifall jag vet att du hittade på det from tomma luften), när konstaterade jag att alla produkter suger?