Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Mörkrumsmusik

Produkter
(logga in för att koppla)
P1 eller sportradion. Morsan har en radio i källaren som hon lyssnar på när hon väver, så den brukar jag lyssna på när jag åker ut till dem för att titta lite rödljus.
 
Var länge sedan jag labbade, men Billie Holliday var vanligt förekommande. På kassett, såklart.
 
Eftersom jag framkallar bilder på skolan, måste det spelas musik som hela klassen kan godkänna... brukar nästan alltid bli Studio 107,5. 70- och 80-talsmusik, alltså.
 
Det är dåligt med musik i mökrummet, då har jag svårt att koncentrerar mig på kopierandet.

Det blir så himla lätt att jag försöker klura ut saker saker spelar i musiken eller linknande, musiker man är. :)
 
Varierar KRAFTIGT då det ær først till kvarn gællande cd spelaren hær på skolan. Men det brukar ofta bli bra men ibland ær det væl bærbara cdn spelaren som førljer med och då blir det ofta trance eller Hårdrock men står man dær sista natten innan upgiften ska vara inlæmmnad ær det ingen vidare idée så då blir det ofta Vælldigt lugna låtar!
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.