Annons

Lite väl billigt va?

Produkter
(logga in för att koppla)
Tja sidan ser ut att vara gjord av en full chimpasnunge... Nej, där blir du nog fetlurad, inte ens "gråzons" kamror är så billiga i USA...

Dave
 
* Diverse felstavningar på hemsidan..

* yahoo-adress för e-mail..

Jag skulle tvekat. Skulle definitivt kollat upp företaget mer noggrant om jag skulle handla något och betala i förskott.
 
Kolla vad de säger om att hämta och betala på plats.

Payment Adress:
Viale Romagne 13
Milano 21013
Italy

Om inte, avstå!
 
Exakt, frågan är vart han snott det partiet...
Konstigt dock att man får det på faktura...
Får man hem en tegelsten så är det ju bara att skita i o betala...
 
Har mailat honom för att se hur i hela världen han kan erbjuda dem för de priserna...
Nog för att han står med som grossist på alibaba.com, men, tvivlar starkt på att canon skulle släppa iväg 10d för de priserna ens...
 
Kolla som sagt om det går att köpa och få direkt i handen. Ryanair flyger väl på Milano så då går det kanske att resa för nån hundring om man har tur. Det kan kanske vara värt 1 dygn och en natt på nåt billigt hotell :) om priset stämmer.
 
Kanon att få en Canon till det priset!
Kan nån, kan Canon!
Ryanair kanske bjuder på en alldeles ny kamera, om man är den första att beställa en resa till Milano, via nätet!


Chao!
 
Fick detta svaret efter att jag frågat hur i hela världen kunde han sälja dem för det priset:

"Hi there,

I sell my cameras so cheap because i get its directely from factory very cheap.
Reply me soon and tell me if we will have a deal.
Regards!"

Har inte fabrikerna lagt ner produktonen av 10d för ett rejällt tag sedan?
 
Hehe, ja, fast herr From Factory måste haft för många ändå, hela 95st ifall man ska tro hans lagersaldo.
Är det värt en chansning för 2papp tro?
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.