Newman75
Aktiv medlem
Läcker bild, tog några sekunder innan jag såg föraren i bakgrunden, men när man sett honom är det han som gör hela bilden!Michael Katona skrev:
Bidrar med en analog bild
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Läcker bild, tog några sekunder innan jag såg föraren i bakgrunden, men när man sett honom är det han som gör hela bilden!Michael Katona skrev:
Bidrar med en analog bild
P.R. skrev:
Nej det vet nog ingen men om du istället menar Velocette Thruxton blir det nog betydligt lättare oavsett om man är junior eller inte
Thruxton är för övrigt ett engelskt militärflygfält från andra världskriget som sedermera blev racerbana. Det har i sin tur lett till att motorcyklar fått det som modellnamn. I nutid heter en Traja också just Thruxton.
Sabud skrev:
Här är en kass bild på min 16 år gamla Honda VFR 750. (-90)
En fantastisk motorcykel för den som söker en hoj som är bra på det mesta.
Som en parentes kan nämnas att denna motor har fyra kamaxlar som drivs med kugghjul och inte kedjor.
På senare årsmodeller av VFR:en har man gått över till den billigare kedjedriften.
Ja.Benganbus skrev:
Släkt?
Andreas L skrev:
När jag startade denna tråd så hade jag tänkta länka in lite bilder. Fick lära mig att det inte går så bra och tycker miniatyrerna är lite små som går att ladda upp. Har nu uppgraderat och uppdaterat min sida istället. Kul att så många nappade på detta!
http://www.fotosidan.se/member/view.htm?ID=11811
Carl Heiwall skrev:
Här är min:
Fast det kanske inte heller är en mc.