Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Lite bra fågelbilder att visa?
- Trådstartare Joakim A
- Start datum
Tamrock
Aktiv medlem
Som vanligt en underbar fågelserie.
Du gör ingen besviken med dina fågelbilder.
/Christer
tack christer!
va in på din sida och ser att du
varit ganska produktiv själv!
mvh micke
Torleif
Aktiv medlem
Dagens sidensvans i björken utanför balkongen.
Större version här:
http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm/1462709.htm
Större version här:
http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm/1462709.htm
Bilagor
red-top
Aktiv medlem
Ensam och vilse i storstaden...
Vid söndagspromenaden förbi Slussen idag fick jag korn på denna pippi. Om jag inte har fel, så är det en (dvärg?)-beckasin...? Den var nog något skadad, för den kunde inte ta sig upp på en refuge, men flög duktigt, när jag närmade mig försiktigt.
._/hansN.
Vid söndagspromenaden förbi Slussen idag fick jag korn på denna pippi. Om jag inte har fel, så är det en (dvärg?)-beckasin...? Den var nog något skadad, för den kunde inte ta sig upp på en refuge, men flög duktigt, när jag närmade mig försiktigt.
._/hansN.
Bilagor
Senast ändrad:
Osquar
Aktiv medlem
._/hansN.
Det är en morkulla. Alldeles för "biffig" för en beckasin och i synnerhet en dvärgbeckasin. Så här års händer det att just morkullan kan dyka upp på minst sagt oväntade ställen. Oftast rör det sig om individer som inte mår något vidare bra beroende på bl.a dåligt med föda.
/Oscar
Tonyeagle
Aktiv medlem
Snyggt!
Snygga gömslebilder! Var har du tagit dem? (Alltid kul att veta i fall man skulle drista sig med att boka något gömsle någon gång)
Snön faller på kungen
Snygga gömslebilder! Var har du tagit dem? (Alltid kul att veta i fall man skulle drista sig med att boka något gömsle någon gång)