Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Lite bra fågelbilder att visa?

Produkter
(logga in för att koppla)
Inte speciellt poduktiv i helgen trots att helgen tillbringats i skogen. Dock en tolkning av koltrasen i motljus hanns med av en slump.
 

Bilagor

  • koltrast-i-snö.jpg
    koltrast-i-snö.jpg
    53.5 KB · Visningar: 497
Snygg serie Andreas :) Angående kommentaren om linan så blir den betydligt mindre besvärande när det finns med en stolpe i rutan :)
Var det en planerad fotosession på fiskande gjuse eller var det en lyckoträff, att du var på rätt plats? Hur som helst så var det påpassligt :) //mvh Glenn
 
Jag visste att det fanns gjusar i området men inte att gäddorna hade lyckats pallra sig upp i hästhagarna.
Såg två lyckade nedslag på långt håll så jag knatade dit och ställde mig där jag tyckte det såg strategiskt bra ut och resten är historia.

Mvh, Andreas
 
Jag låg och väntade på den rödhake som dykit upp i min trädgård då och då. Plötsligt flög alla fåglar och en fiskgjuse kom jag hade ju tur att jag hade en kamera med mig :).. DEt måste väll ändå va ganska ovanligt att dom kommer in så över stan (?)..
 

Bilagor

  • blablablaa.jpg
    blablablaa.jpg
    12.2 KB · Visningar: 311
Skrattmås

_MG_5048-1.jpg
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.