Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Lite bra fågelbilder att visa?

Produkter
(logga in för att koppla)
Tornfalk på jakt

Hade lite tur idag hade precis hunnit parkera bilen och kameran i högsta hugg för fågelfoto så blev det dagens höjdpunkt en Tornfalks hane på jakt

Bilagor

• tornfalk.jpg
    tornfalk.jpg
    45.5 KB · Visningar: 347
Tranan som har övervintrat på Öland. Har överlevt tack vare utfodring, vi såg den svälja stora morötter på en åker.

Bilagor

• trana10515 c öland noname 2006-02-25 08 red fs 400.jpg
    trana10515 c öland noname 2006-02-25 08 red fs 400.jpg
    55.7 KB · Visningar: 326
Bergand

För er som läst om fågelinfluensa och undrar hur en bergand ser ut.(hanne fotad nu i veckan på ställe där döda fåglar hittats)

Bilagor

• bergand_fs_400.jpg
    bergand_fs_400.jpg
    51.6 KB · Visningar: 310
Inte världens bästa kvalite men desto roligare fågel (härfågel). Tagen från köksfönstret i sommarstugan 1992.

Bilagor

• härfågel ss.jpg
    härfågel ss.jpg
    35.6 KB · Visningar: 439
De sista sidorna har kvalitén verkligen ökat (havsörn, stenknäck, osv). Själv hade jag turen att komma nära en kungsfiskare idag.

Bilagor

• kungsfiskare.jpg
    kungsfiskare.jpg
    58.6 KB · Visningar: 376
Omar skrev:
Var ute en sväng idag, det kliade ju lite i avtryckarfingret och än så länge har jag lagt ut dessa, dock inget speciellt.

Du är rolig du Omar, "inget speciellt", haha, du lyckas bättre på en dag än vad de flesta lyckas med på en hel livstid :)
Som Gladan tex!
Som tidagre undrat så undrar jag också när din fågelbok kommer ut, ser fram emot den, skulle garanterat köpa den!

MVH
Magnus

Senast ändrad:
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar