Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Lite bra fågelbilder att visa?
- Trådstartare Joakim A
- Start datum
Tamrock
Aktiv medlem
Helt otroliga bilder, begriper inte hur du hittar allt detta.
Själv när jag är ute ser jag aldrig något som jag har möjlighet att komma åt.
Vad använder du för objektiv till de flesta?
500 mm?
tackar!
jag kör 300 + 2,0 converter,sen har jag ju 1,6 i kameran!
Albatross
Aktiv medlem
Min första dag med Canon 7D & sädesärla
Vart ute och provade min nya Canon 7D &100-400 zoom & plåtade några 100 bilder och denna rackare fastnade på bild.
Iso 320, F/6.3, 1/800 sec, 400mm, spotmätning, exponeringskompensation +0,3
Blev lyrisk över kamerans hastighet och autofokus mycket bättre än min gamle trotjänare 20D
zoomen är ju inte så skarp i 400mm läget och bilden hade säkert kunnats justeras ännu bättre i CS men blev rätt så bra ändå!
Vart ute och provade min nya Canon 7D &100-400 zoom & plåtade några 100 bilder och denna rackare fastnade på bild.
Iso 320, F/6.3, 1/800 sec, 400mm, spotmätning, exponeringskompensation +0,3
Blev lyrisk över kamerans hastighet och autofokus mycket bättre än min gamle trotjänare 20D
zoomen är ju inte så skarp i 400mm läget och bilden hade säkert kunnats justeras ännu bättre i CS men blev rätt så bra ändå!
Bilagor
holmbo
Aktiv medlem
Lånar tråden lite ;-)
Hej alla fågelfotografer. Finns det nån här som kan tänka sig hålla en bildvisning/föredrag på ca en timme på Arboga fågelklubb tisdag 4/5 kl 19.00. Gärna boende i närheten (Örebro, Västerås, Eskilstuna, Köping...). Kontakta mig då för information.
//Lars
Hej alla fågelfotografer. Finns det nån här som kan tänka sig hålla en bildvisning/föredrag på ca en timme på Arboga fågelklubb tisdag 4/5 kl 19.00. Gärna boende i närheten (Örebro, Västerås, Eskilstuna, Köping...). Kontakta mig då för information.
//Lars
Bilagor
Omar
Aktiv medlem
En av favoritbilderna. Örn och kanin. Tagen med D300 och 70-200 VR I.
Hej
Snyggt Jonas, var är den tagen?
Mvh
Omar
Omar
Aktiv medlem
Hej
Här är några bilder jag tagit från januari i år (2010) till dagens datum och eftersom jag inte orkar göra "thumbnails" av dem för att lägga ut dem på Fotosidan, så länkar jag istället.
Ha dem i orginal, valet finns under bilderna. Taget med Canon 400mm 5.6 handhållet.
http://www.pbase.com/omar_brannstrom/mark_iv_test_shoots&page=all
Egentligen är det en test markIV sida så alla är ju inte så bra
Mvh
Omar
Här är några bilder jag tagit från januari i år (2010) till dagens datum och eftersom jag inte orkar göra "thumbnails" av dem för att lägga ut dem på Fotosidan, så länkar jag istället.
Ha dem i orginal, valet finns under bilderna. Taget med Canon 400mm 5.6 handhållet.
http://www.pbase.com/omar_brannstrom/mark_iv_test_shoots&page=all
Egentligen är det en test markIV sida så alla är ju inte så bra
Mvh
Omar