Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Lite bra fågelbilder att visa?
- Trådstartare Joakim A
- Start datum
P-E Claesson
Aktiv medlem
micke80
Aktiv medlem
Har sån tur att ett par Tornfalkar bestämt sig för att häcka i tallen som står 3m bakom vårt hus för andra året i rad. Har blivit några stunder sittande på taknocken ;o) Här är en bild som jag lyckades ta precis när en av föräldrarna kommer med en ödla till en av ungarna.
/Micke
/Micke
Bilagor
Stuge
Aktiv medlem
micke80 skrev:
Har sån tur att ett par Tornfalkar bestämt sig för att häcka i tallen som står 3m bakom vårt hus för andra året i rad. Har blivit några stunder sittande på taknocken ;o) Här är en bild som jag lyckades ta precis när en av föräldrarna kommer med en ödla till en av ungarna.
/Micke
Fast är inte det där en gran? ;-)
johanlind
Aktiv medlem
Tamrock skrev:
törnskata??
Törnskata!
Osquar
Aktiv medlem
Tamrock skrev:
sparv med tvådelad bakgrund (original)
Så j*kla fräckt!! Klockren färgsättning!!
Oscar
brutusostling
Aktiv medlem
Jag är förstummad av alla de fågelbilder, av hög kvalitet, som bara på någon vecka flutit in, tjiiithäftigt som finlandssvenskarna skulle säga. Och Mikael med tornfalk häckande tre meter utanför huset -- jag är ABSOLUT INTE avundsjuk!!
För många bilder att lägga upp här, men har aktualiserat ett bildspel med fågelbilder med ytterligare några bilder inlagda:
http://www.brutusostling.se/bildspel/files/index.html
www.brutusostling.com
och så en från i förrgår, jagande j-uggla i motljus -- men det är ju inte här i Skåne, vet inte om den kommer att vara användbar för publicering, mygg mygg mygg också som vanligt.
För många bilder att lägga upp här, men har aktualiserat ett bildspel med fågelbilder med ytterligare några bilder inlagda:
www.brutusostling.com
och så en från i förrgår, jagande j-uggla i motljus -- men det är ju inte här i Skåne, vet inte om den kommer att vara användbar för publicering, mygg mygg mygg också som vanligt.
Bilagor
Tamrock
Aktiv medlem
brutusostling skrev:
Jag är förstummad av alla de fågelbilder, av hög kvalitet, som bara på någon vecka flutit in, tjiiithäftigt som finlandssvenskarna skulle säga. Och Mikael med tornfalk häckande tre meter utanför huset -- jag är ABSOLUT INTE avundsjuk!!
www.brutusostling.com
när man ser dina bilder vill man ju bara lägga ner verksamheten och börja spela vattenpolo eller nåt
skämt åsido
grymt inspirerande!
P-E Claesson
Aktiv medlem
P-E Claesson
Aktiv medlem