Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Linsskydd till 300 2.8 L

Produkter
(logga in för att koppla)
Re: Re: Linsskydd till 300 2.8 L

Robin Gyllander skrev:
bhphoto har säkert dom.

BHphoto ligger i New York, va? För en ung kille kanske det inte är så lätt att köpa där ifrån. Jag tror att linsskyddet finns att köpa/beställa här i Sverige. Det är ju inget ovanligt objektiv direkt.

Re: Re: Re: Linsskydd till 300 2.8 L

Rogerber skrev:
BHphoto ligger i New York, va? För en ung kille kanske det inte är så lätt att köpa där ifrån. Jag tror att linsskyddet finns att köpa/beställa här i Sverige. Det är ju inget ovanligt objektiv direkt.

Fråga cyberphoto om dom kan plocka hem ett.

Re: Re: Re: Linsskydd till 300 2.8 L

Rogerber skrev:

Det är inte så farligt att det ligger i USA, tänkte ta och beställa ett men hittar inte var dom säljer det. Så det kvittar var "butiken" ligger.

/B.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar