AFJ
Aktiv medlem
@Anders Joo, den går ju fortfarande att köpa. Men tyvärr finns då inte möjligheten till "Lightroom Mobile". Adobe vet nog vad dom gör.......
Som tur är så är det inget jag använder mig av.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
@Anders Joo, den går ju fortfarande att köpa. Men tyvärr finns då inte möjligheten till "Lightroom Mobile". Adobe vet nog vad dom gör.......
Personligen tycker jag LR blir bättre för varje inkarnation och är sällan inne i PS.
Det är väl bättre att lära några funktioner i taget i småuppdateringar än att sitta och plugga in alla när de stora uppdateringarna kommer.
Menar du att ny funktioner inte är bra och tillför något? Kanske alla funktioner inte för alla... men med ditt sätt att resonera så behövs ju inte uppdateringar/nya funktioner alls. Då hade PS fortfarande varit kvar på nivå 1.0 utan lager och med ett ångrasteg (och det var inte kul – tro mig) eller vänta det var ju en innovation... ah förresten det var filmen med... och glasplåten... hmmm vi får nog gå tillbaks till hällristningarna, fast jag tror mina kunde uppskattar att jag inte levererar stenblock.. ;-)
Skulle vilja vända på ditt resonemang och säga att visst får man ibland sätta sig in i hur en ny funktion fungerar. Men LRs uppdateringar har gjort mitt arbetsflöde betydligt snabbare. Så några timmars lärande är i praktiken en investering.
Och nej det finns inget som hindrar Adobe att höja priset. Förutom att kunderna kommer bli förbannade.
Och justden detaljen är otroligt viktig i adfärssammanhang. Nöjda kunder är gratis reklam.
Jag håller med, nöjda kunder = bra reklam!
Men!
Små höjningar på en längre period kommer ju generera massa extra cash. Och dessa små höjningar i regel brukar inte direkt få folk och höja på sina ögonbryn. Utan när protesterna kommer är man chockhöjer priser, det kommer Adobe nog inte göra.