Annons

Leverens 30D?

Produkter
(logga in för att koppla)
Plus moms och tull.

Jag har fått den uppfattningen att det inte är speciellt billigt i DPRC (Democratic People's Republic of Canada/China).
 
Jag beställde en 30D idag från fotomarknaden.com så den lär väl dyka upp i veckan hoppas jag. Såg även att Fotokungen hade på lager, dock endast med 18-55. Så visst finns den att tillgå på en del ställen utan att stå i kö ;-)

Mv. Conny
 
Ser ut som att både komplett.se och dustin har fått kameror... hoppas cyberphoto får snart då.
 
Re: Min skickades idag från Cyberphoto

Han Solo skrev:
Ett Canon 30d 18-55 kit skickades idag.

Är man glad eller är man GLAD !!!


Härligt!

Vet du vilken plats i kön du hade??

Väntar nämligen jag med på en, funderar på
att beställa nån från nån annanstans i morrn om jag inte får svar av dom i morn....
 
Hämtade mitt exemplar på Expert Polyfoto i Borlänge idag. Har strukit mig från Cyberphotos lista där jag var nr 12 i kön.

//Peter
 
Jippee!

Fick min idag! Nu jädrar i min lilla bananlåda skall det fotas!

På minussidan finns inte helt oväntat att jag inte har support för RAW formatet i något annat än Canons eget DPP :( Nåja, det är bara en tidsfråga förstås.
 
Cyber skulle tydligen få en laddning kameror nu snart, men inte så det räckte till mig troligen :/ plats 29 sux... eller kanske är 28 nudå men iaf... bleh... blir i maj då.
 
Sa upp min plats i kön på Cyberphoto idag då jag inte orkade vänta på besked. Beställde ifrån komplett idag och den är redan på väg :-D

/H
 
Tycker inte cyberphoto har så mycket att komma med, förutom en lång kö. Det förvånar mig att inte fler har beställt från Komplett. Fastän det sämsta priset av alla så kan de ändå leverera den till kund innan övriga "billiga" butiker ens har hunnit säga 30D. Tänk va de tjänar på sina 20 st "nyinkomna" kameror. Dyrast men går åt som smör. 8 st kvar just nu. Skynda er, för er som inte orkar vänta.
 
Jo, om man nu vill ha kit-objektivet. Om man kollar på kompletts sida så kostar endast hus 12995kr och med 18-55 kostar det 14995kr. Är det någon på denna jord som skulle betala 2000 hela svenska kronor för det objektivet. Jag ryser av blotta tanken.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.