Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Leverens 30D?
- Trådstartare frostahill
- Start datum
Joi
Aktiv medlem
ifo0s skrev:
dyr...enligt min mening
De är Canada dollar som är i SEK 10845 huset.
Paragrafryttaren
Aktiv medlem
Plus moms och tull.
Jag har fått den uppfattningen att det inte är speciellt billigt i DPRC (Democratic People's Republic of Canada/China).
Jag har fått den uppfattningen att det inte är speciellt billigt i DPRC (Democratic People's Republic of Canada/China).
frostahill
Aktiv medlem
Jaha, ni som fått den och graderat upp från 20D - vad är era spontana intryck?
Han Solo
Ny medlem
Min skickades idag från Cyberphoto
Ett Canon 30d 18-55 kit skickades idag.
Är man glad eller är man GLAD !!!
ambre skrev:
Ser ut som att både komplett.se och dustin har fått kameror... hoppas cyberphoto får snart då.
Matte A
Ny medlem
Re: Min skickades idag från Cyberphoto
Härligt!
Vet du vilken plats i kön du hade??
Väntar nämligen jag med på en, funderar på
att beställa nån från nån annanstans i morrn om jag inte får svar av dom i morn....
Han Solo skrev:
Härligt!
Vet du vilken plats i kön du hade??
Väntar nämligen jag med på en, funderar på
att beställa nån från nån annanstans i morrn om jag inte får svar av dom i morn....
bamnehagen
Aktiv medlem
Jippee!
Fick min idag! Nu jädrar i min lilla bananlåda skall det fotas!
På minussidan finns inte helt oväntat att jag inte har support för RAW formatet i något annat än Canons eget DPP Nåja, det är bara en tidsfråga förstås.
Fick min idag! Nu jädrar i min lilla bananlåda skall det fotas!
På minussidan finns inte helt oväntat att jag inte har support för RAW formatet i något annat än Canons eget DPP Nåja, det är bara en tidsfråga förstås.
ifo0s
Aktiv medlem
Tycker inte cyberphoto har så mycket att komma med, förutom en lång kö. Det förvånar mig att inte fler har beställt från Komplett. Fastän det sämsta priset av alla så kan de ändå leverera den till kund innan övriga "billiga" butiker ens har hunnit säga 30D. Tänk va de tjänar på sina 20 st "nyinkomna" kameror. Dyrast men går åt som smör. 8 st kvar just nu. Skynda er, för er som inte orkar vänta.
nikitin
Aktiv medlem