Annons

leveranstid?

Produkter
(logga in för att koppla)

veeco

Medlem
frågan kanske inte hör hemma här men jag ställer den iaf.

hur lång är leveranstiden från fyndborsen, zebramedia respektive cyberphoto?

behöver veta detta då jag har lite bråttom med att få de grejer jag söker...

tack för alla svar!

zebramedia har för min del varit ännu snabbare, redan dagen efterbeställning vid två tillfällen.
/Stefan

har oxå mycket god erfarenhet av zebramedia. har handlat av dem två gånger, och grejjerna har skickats samma dag båda gångerna...

Jag beställde en Canon eos 300d med objek. för 3 veckor sen. Dom maila ca 10 min efter och beklaga att den tyvärr var slut och bör vara inne om två veckor och då skulle dom skicka den direkt. Det gick två veckor och dom ringde, tyvärr dröjer det ytterliga 2-3 veckor innan vi får in den. Så nu sitter jag här och väntar på obestämd julafton... Kan även påpeka att deras kundtjänst är helt perfekt, dom svarar på allt väldigt snabbt och klart. Sen gällande kameran så är den slut lite över allt och jag har förstått att man lär få vänta i princip hos alla internet leverantörer.

Fyndbörsen verkar endast sälja direktimporterde kameror. Cyberphoto säljer mestadels säljer svensksålda kameror och det borde innebära bättre leveranstid om produkten inte finns i lager och måste beställas.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar