Annons

Leveranser av D300

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag beställde den 29/8 från SP. Har plats 60 enligt dem. Pratade med dem för ca 1 vecka sedan, men det var inga klara besked. Och ingen har varit ikontakt med mig. Jag är ingen storhandlare där, fastän det är 2 mil dit. Om detta har någon betydelse vet jag inte. Den som lever få se
 
Någon som vet hur många kameror fyndbörsen får in ?? jag ligger på plats 4 så jag hoppas dom får in fler än så =)
 
Kanske skulle testa något så gammalmodigt som telefon, en apparat man knappar in nummer och sedan pratar i :-D Min erfarenhet är att frågor till större nätbutiker får snabbast svar per telefon.
 
Finns rapporter på dpreview om någon kines som fått sin redan. I USA verkar flera få leverans imorgon eller på fredag.
 
Jeppe skrev:
För att jag har en kusin, som känner en kille i USA, som läst om en kille som känner kinesen?

Hej och hå.. 1 vecka kvar. Ta en Valium :)

Undrar om det var din kusins polare som min svågers morbrors bilmek hade hört det av ;)
 
Med anledning av alla trådar på diverse internationella forum så verkar det trilla ut en hel del (dock inte enormt många) kameror under dagen i såväl asien som i USA. Gissar på att vi ikväll/natt någon gång kommer att kunna frossa i bilder från D300.
 
28 Nov...

Den 28 Nov skickar nikon sina D300 så ingen handlare lär ha dom innan den 29 nov som jag förstod det på Nikons roadshow.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.