Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Leveranser av D300
- Trådstartare timofej
- Start datum
Björn-v
Aktiv medlem
Jag beställde den 29/8 från SP. Har plats 60 enligt dem. Pratade med dem för ca 1 vecka sedan, men det var inga klara besked. Och ingen har varit ikontakt med mig. Jag är ingen storhandlare där, fastän det är 2 mil dit. Om detta har någon betydelse vet jag inte. Den som lever få se
johan.morck
Aktiv medlem
OM du vill veta hur många Fyndbörsen får in, varför frågar du då inte dom?
johan.morck
Aktiv medlem
Kanske skulle testa något så gammalmodigt som telefon, en apparat man knappar in nummer och sedan pratar i :-D Min erfarenhet är att frågor till större nätbutiker får snabbast svar per telefon.
joniz
Aktiv medlem
jimmy80 skrev:
jag skickade ett mail och frågade men fick bara svaret "OK"... vart kanske en missuppfatning.. får prova igen
Har också order där, skriv vad du får för svar så besparar vi dom lite arbete!
Per
Aktiv medlem
joniz skrev:
Finns rapporter på dpreview om någon kines som fått sin redan.
(Vet inte ritktgt varför jag skrattade så gott åt detta?!)
Jeppe
Aktiv medlem
Per skrev:
(Vet inte ritktgt varför jag skrattade så gott åt detta?!)
För att jag har en kusin, som känner en kille i USA, som läst om en kille som känner kinesen?
Hej och hå.. 1 vecka kvar. Ta en Valium
joniz
Aktiv medlem
Jeppe skrev:
För att jag har en kusin, som känner en kille i USA, som läst om en kille som känner kinesen?
Hej och hå.. 1 vecka kvar. Ta en Valium
Undrar om det var din kusins polare som min svågers morbrors bilmek hade hört det av
johan.morck
Aktiv medlem
Med anledning av alla trådar på diverse internationella forum så verkar det trilla ut en hel del (dock inte enormt många) kameror under dagen i såväl asien som i USA. Gissar på att vi ikväll/natt någon gång kommer att kunna frossa i bilder från D300.
joniz
Aktiv medlem
jimmy80 skrev:
var i kontakt med fyndbörsen idag, dom hade beställt 15 st men dom var osäkra på om dom fick alla på en gång
OK, var det den 28/11 som gällde ?
joniz
Aktiv medlem
jimmy80 skrev:
han jag pratade med sa i början på december.. men jag hoppas på den 28/11
Lustigt, jag fick beskedet 21-22/11 ifrån dom häromdagen ?!
joniz
Aktiv medlem
jimmy80 skrev:
ok.. dom kanske har fått nya besked av sina leverantörer...
Sannolikt. Jaja, en vecka till så!