FelixSwensson
Avslutat medlemskap
joniz skrev:
OK, sa de mer specifikt när i Januari och hur stora kvantiteter som var att vänta?
Nej!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
joniz skrev:
OK, sa de mer specifikt när i Januari och hur stora kvantiteter som var att vänta?
joniz skrev:
Enligt : http://www.fotovideo.no/aspx/login.aspx?ReturnUrl=/aspx/prdinfo.aspx?plid=31768&plid=31768
Så får Norge en till leverans innan nyår. Finns det något land som prioriterats lägre än Sverige?
rurp skrev:
Min affär fick i alla fall en levrans till i går och med den kom mitt ex.
joniz skrev:
Vilken affär var det ?
rurp skrev:
Mattssons foto i Lund. De fick bara ett ex i torsdags men jag tror de fick in två i går, de har dock ca 20 på väntelistan...
Dykhjelm skrev:
Du har helt rätt. Sverige har feg/dåliga konsumenter. Vi klagar alldeles för lite.
Chet skrev:
Är inte Nikon Sverige våra ambassadörer för våra intressen och viljor från detta land.
Kanske vi har för "snäll" och slätstruken attityd, för att kommas ihåg när ransonerna delas ut.
Nikon Sverige... Visa "Kawasaki & Yogosoki" för tusan att vi finns till.
AndersGbg skrev:
Det intressantaste tycker jag är att han skriver att det kommer D200 "löpande". Det skulle ju kunna innebära att det kommer några kameror innan nyår.
Det som talar för det är att Mattssons i Lund fick en sändning igår. Desstom pratade jag med en Expert-handlare som inte fick nånting den 15/12 och han väntade in nästa sändning 29/12 (samma dag som vissa ÅF i Norge skulle få in D200).
Jag har skickat några föjldfrågor till Johan Kling på Nikon men inte fått svar ännu.
AndersGbg skrev:
Det intressantaste tycker jag är att han skriver att det kommer D200 "löpande". Det skulle ju kunna innebära att det kommer några kameror innan nyår.
Det som talar för det är att Mattssons i Lund fick en sändning igår. Desstom pratade jag med en Expert-handlare som inte fick nånting den 15/12 och han väntade in nästa sändning 29/12 (samma dag som vissa ÅF i Norge skulle få in D200).
Jag har skickat några föjldfrågor till Johan Kling på Nikon men inte fått svar ännu.