timofej
Aktiv medlem
Clouseau skrev:
Hoppas att du kan ha lite överseende med dem som de facto inte är så vassa på engelska.
Jag ska leva upp till dina förhoppningar!
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Clouseau skrev:
Hoppas att du kan ha lite överseende med dem som de facto inte är så vassa på engelska.
JAVA skrev:
Helt otroligt dåligt av Nikon det här.
Jag står i kö sedan December hos Cyberphoto, lade min order tillsammans med en massa andra prylar, så nu har jag en studio men ingen kamera...
Funderar faktiskt allvarligt på att köpa en D70s så länge och sedan använda den som backup-kamera i framtiden....NU VILL JAG FOTA....
Slowfinger skrev:
Men det är väl bara att ställa sig i kö någon annaanstans? Japan Photo? Det är väl bara att ringa och avbeställa hos Cyber när du fått en. Visserligen för hundra kronor mer men vad gör det...
Gersemi skrev:
Jag fick min igår.. efter bara ca drygt 1 månads väntan.. så idag är jag uppe med tuppen.. här skall ut och fotografera
Slowfinger skrev:
Aha - en märkesbytare. Ska bli spännande att se vad du tycker ;-)
Så är det att vara Nikonist. Välkommen till oss!Gersemi skrev:
Jag är lyrisk och lycklig
Gersemi skrev:
Jag är lyrisk och lycklig
Stefan71a skrev:
BP-D200 + extra batteri samt ett
18-200 VR
//S
Slowfinger skrev:
Grattis. Vad kostade ditt 18-200 i HK?
Någon som vet om det kommit några 18-200 till Sverige än?
Stefan71a skrev:
Upps... skev lite fel där skall ju vara MB-D200 och inget annat (vanliga batteri greppet till D200:an)
//Stefan
Sonnaren skrev:
att snart kommer nya kamerahus. Då börjar ni om med samma gnöl igen. För det går väl inte att ha en D2oo i mars 2007??
Us