Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
LCD-skydd - "'da Oly Protector"??
- Trådstartare hansen2
- Start datum
homeless clubkid
Aktiv medlem
jag beställde hem en också men slängde den i sopkorgen för den kändes jävligt onödigt och jag var rädd att den skulle lämna klisterspår efter sig.
xdork
Aktiv medlem
Jag drog på den på min display... displayen är ju gjord i glas så även om den lämnar spår (vilket jag inte tror) så kan man säkert få bort d me lite aseton... Har däremot märkt att det var tur att jag drog på den, har fått grymt mycke repor o hack i den.
mvh Erik
p.s hoppas vi snackar om samma sak, min hette nog bara da protector... men man fick med ett antal klisterremsor som man klibbade fast mellan skivan och displayen.. d.s
mvh Erik
p.s hoppas vi snackar om samma sak, min hette nog bara da protector... men man fick med ett antal klisterremsor som man klibbade fast mellan skivan och displayen.. d.s
adrianulander
Aktiv medlem
Jag har en sån på min 10d. Den skyddar mot repor men lämnar glapp upp- och nedtill som släpper in damm och annan skit mellan skyddet och displayen. Det är en konstruktionsmiss av det större slaget. =/
Vad jag vet ska det inte vara några problem att få bort den. Jag ska nog beställa en ny om ett tag.
Mvh. Adrian som är ledsen för att Jesper slängde bort sitt skydd istället för att ge det till mig =)
Vad jag vet ska det inte vara några problem att få bort den. Jag ska nog beställa en ny om ett tag.
Mvh. Adrian som är ledsen för att Jesper slängde bort sitt skydd istället för att ge det till mig =)
popboydeluxe
Aktiv medlem
Synd att Canons systemkameror inte har ett medföljande skydd som jag har på min Nikon D70, visste släpper den in damm den med, men den är inte fastlimmad, det sitter som en clips.
Inte kul om man repar skärmen.
Inte kul om man repar skärmen.
Silverlod
Aktiv medlem
Lite "off topic" men det fungerar bra med pda skydd, det är även bonus på papperskänskan man får vid skrift på skyddet. Ett tips är att skaffa rätt storlek på skyddet.in2kma skrev:
Någon som använder PDA-skyddsfilm?