Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Labb..?
- Trådstartare Tatchita
- Start datum
PerFogelberg
Aktiv medlem
Jimpawa
Aktiv medlem
Tatchita
Medlem
Det verkar vara eftertraktat Crimson. Jag antar då att de även håller bra kvalitet. Vet ni något om hur de retucherar bilderna och hur resultatet brukar bli. Har några bilder jag troligen inte hinner fixa själv nämligen och jag anser mig inte ha tillräcklig med kunskap om PS ännu för att göra ett bra arbete...
//Sara
//Sara
dumbo
Aktiv medlem
De gör normalt ingenting, bortsett från att automatiskt konvertera din bild till rätt färgprofil, beroende på vilken maskin och vilket papper bilden ska ut från/på. Man kan låta deras maskin göra en automatiskt korrigering av färger och kontrast, typ autolevels i photoshop.
De gör, vad jag förstått, alltid en svag uppskärpning av alla bilder.
Ett annat bra lab som åxå har bra kvalitet och som är snabba, är proprint.
De gör, vad jag förstått, alltid en svag uppskärpning av alla bilder.
Ett annat bra lab som åxå har bra kvalitet och som är snabba, är proprint.
Jonke O
Aktiv medlem
Har åxå anlitat Crimson.
Snabb leverans - bra kvalité.
Men deras gränsnitt suger ju kamelb***e
jag blir galen varje gång jag skall göra iordning en beställning. Har man ca 100-150 bilder så tar det ju minst en timme innan man lyckats göra alla inställningar.....
Verkligen synd att man inte valt att göra ett program liknande fotolabo som är en dröm att använda.
/Jonas, JOP
Snabb leverans - bra kvalité.
Men deras gränsnitt suger ju kamelb***e
jag blir galen varje gång jag skall göra iordning en beställning. Har man ca 100-150 bilder så tar det ju minst en timme innan man lyckats göra alla inställningar.....
Verkligen synd att man inte valt att göra ett program liknande fotolabo som är en dröm att använda.
/Jonas, JOP