Annons

Löjligt billigt...

Produkter
(logga in för att koppla)

hakanv

Aktiv medlem
...tycker jag att det är när man bara betalar 75 öre per kopia om man beställer 200 st här

Jag har bara bra erfarenhet när jag har framkallat digitalbilder via SIBA eller OnOFF (som anlitar VSFL som leverantör)

:) Håkan
 
Ja, herregud vad billigt. Måste nästan testa detta nu när man har några hundra bilder som bara ligger och "skräpar" i datorn.

150 kr för 200 bilder kallar jag billigt =)
 
" Västsvenska Fotolaboratoriet gör de digitala bilder åt oss. Vid frågor kontaktas:
Västsvenska Fotolaboratoriet AB
Box 80
524 21 Herrljunga
Tel: 0513-175 00
VSFLs hemsida"

Det är samma som gör bilderna för www.fotomenyn.com
och dom har jag testat, riktigt bra kvalité tycker jag, nackdelen är att de gör bara blanka bilder, själv föredrar jag matt yta.

/Ricke
 
Jag tycker VFSL gör helt OK bilder. Kanske det finns andra som gör lite bättre men ska jag framkalla 200 bilder för att sätta in i mina vanliga album betalar ju ju hellre 150:-- för OK bilder än 590:-- för de allra bästa.

Jag har oftast beställt från dem för att de är billiga (dock inte så här billiga tidigare) och för att jag kan hämta ut bilder därifrån här där jag bor (och slippa fraktkostnad).
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.