foto_moose
Medlem
http://www.corren.se/ostergotland/v...der---vinn-upp-till-3000-5493418-artikel.aspx
Så är det i nutid...
Så är det i nutid...
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är möjligt att 3000 går till en person. Jag har aldrig fått 3000 momsfri för en blid iaf...
Att oja sig över amatörfotografernas brist på solidaritet mot yrkesfotograferna känns en smula passé, även på fotosidan. Det är väl bara att inse att den tekniska utvecklingen i grunden har ändrat förutsättningarna för fotograferna, sen är det upp till konsumenterna i slutändan att avgöra vilken produkt man vill ha - för min del är det definitivt ett mervärde som jag är beredd att betala för att min morgonblaska har skickliga fotografer anstälda som gör frukosläsningen mer tilltalande. Att tidningen dessutom innehåller läsarbilder har jag heller inget emot, och dom som skickat in dom har förmodligen större vinstchans till mindre insats än om de köpt en trisslott?
Inte bättre, mer behov för pengar.
Jo, jag håller med vad ni alla säga och jag förstår varför tidningar gör så, men för mig känns det lite som en andra steg ner vägen som heter 'Min farbro har en kamera han kan ta er bröllopsbilder'.
Hur kommer det sig att ni yrkesfotografer alltid är så bittra?
Hur kommer det sig att ni yrkesfotografer alltid är så bittra?