Annons

Länkarna på första sidan

Produkter
(logga in för att koppla)

LaSvedesina

Aktiv medlem
Undrar bara hur ofta ni kollar upp senaste länkförslagen.
Senaste länken som blev inlagd är Jonas Lindströmers hemsida vilket nu har stått där i månader.

För evigheter sedan och lite till la jag in Bella Picturas hemsida som förslag, men den har fortfarande inte kommit upp. Har lagt ut den på förslag för typ 2 veckor sedan igen.

Har ni inte haft tid eller anser ni att den inte borde ligga bland länkarna? Bara undrar.

Ciao Annika

Det är alltså inte bara analogisterna utan även tjejfotograferna man försöker tiga ihjäl ;o)

Skämt å sido, så verkar de ha fullt, upp misstänker jag. Jag har postat ett länkförslag till "The Analog Photography Users Group"'s community också som inte verkar dyka upp, pss som du i två omgångar (ifall den första inte gick fram).

Jag antar att vi får vänta lite och se. Jag kan förstå att uppdatera länkar inte har högst prioritet när man driver en site som fotosidan.

Mvh
Richard

Lyfter fram den här igen

Har ni tagit semester på Fotosidan? Bara undrar. Är det inte dags att fixa till länktipsen nu? Vet att det inte är en så jätteviktig grej med länkarna men då den finns önskar man ju att det ska funka.

MVH Annika

Hmm jo det stämmer rätt bra att vi är på "semester", eller snarare har vi fått för fullt upp med våra riktiga jobb och utbildningar för att kunna prioritera länktipsen över annat på sajten.

Tyvärr kommer det in så mycket knasiga länktips (och dubletter för att vi inte hunnit med) att de måste gås igenom rätt noga, och det har byggts upp en lång kö nu. Vi kikar på om vi kan ta hjälp av någon för att beta av dem alla.

Tack

Ännu ett tack Christer, men denna gång för att du har lagt ut länken till Bella Pictura. Uppskattat :)
Ciao Annika

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto