Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Kvälls/nattfoto i Stockholm idag onsdag

Produkter
(logga in för att koppla)
ok, Jag skall tänka till och försöka dra ihop folk till nått. Blir det busväder kan man alltid fota macro i fjärilshuset.

Om din som inte gillar foto så kan han nog tas omhand av jämnåriga medlemmar på fs ;)

Arleklint skrev:
ok, Jag skall tänka till och försöka dra ihop folk till nått. Blir det busväder kan man alltid fota macro i fjärilshuset.

Om din som inte gillar foto så kan han nog tas omhand av jämnåriga medlemmar på fs ;)

Vad skoj! Jag ser fram emot helgen ännu mer nu :)

Jo, sonen är väl inte så jättebegeistrad i foto, men han hittar nog på ngt att förströ sig med själv ett tag, han är ju stora killen nu :D

/C

Dags för mig att röra mig mot city.
Jag kollar tråden när jag är tillbaka.

Nu gäller "spottkoppen" 18.00 i kväll.

/Janne 0708-669612

Har precis kommit hem från Djurgården-runt vandring med min kamera, så jag orkar inte ikväll. Men fredag tycker jag låter intressant.

/David

Janne, ett tips. För att snabbframkalla kvällens bilder, häll framkallningsvätskan direkt i kamerahuset, montera dit ett lämpligt 70-200 (helst med VR) och skaka om ordentligt, minst 10 sekunder, Nu är dina NEF-filer klara att föras över till din dator och vi kommer att få se flera av dem redan i kväll. Bra va. ;)

Tack Micke och Bengt-Åke för en trevlig kväll.
Den kvällen var RAW! ;)

Bilagor

• sthlm1.jpg
    sthlm1.jpg
    20.1 KB · Visningar: 214
Typiskt att jag är borta precis nu då det är massor på gång! Bra initiativ Janne. Skall bevaka nästa träff. Skulle behöva träffa lite fotografer för att lära mig och ha flockens beskydd i stockholmsnatten. Lycka till med fjärilarna.

I vanlig ordning läser jag alla skoj trådar en dag försent .. =/ Nåja, det kommer väl fler tillfällen att hänga på antar jag.

Hoppas att ni hade det trevligt =)

Tack, men då är jag i Eslöv och firar en kusin som fyller 40.

Jag ska spana av forumet oftare, det lovar jag. Kommer bli tokig om jag missar fler tillfällen när jag vet att jag suttit hemma eller gjort något jag kunde skjutit upp istället. Morr.....

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar