Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Kvälls/nattfoto i Stockholm idag onsdag
- Trådstartare Arleklint
- Start datum
-Catherine-
Aktiv medlem
Arleklint skrev:
ok, Jag skall tänka till och försöka dra ihop folk till nått. Blir det busväder kan man alltid fota macro i fjärilshuset.
Om din som inte gillar foto så kan han nog tas omhand av jämnåriga medlemmar på fs
Vad skoj! Jag ser fram emot helgen ännu mer nu
Jo, sonen är väl inte så jättebegeistrad i foto, men han hittar nog på ngt att förströ sig med själv ett tag, han är ju stora killen nu
/C
david-feldt
Aktiv medlem
Har precis kommit hem från Djurgården-runt vandring med min kamera, så jag orkar inte ikväll. Men fredag tycker jag låter intressant.
/David
/David
MWPhoto
Aktiv medlem
Janne, ett tips. För att snabbframkalla kvällens bilder, häll framkallningsvätskan direkt i kamerahuset, montera dit ett lämpligt 70-200 (helst med VR) och skaka om ordentligt, minst 10 sekunder, Nu är dina NEF-filer klara att föras över till din dator och vi kommer att få se flera av dem redan i kväll. Bra va.
Arleklint
Aktiv medlem
Nu skulle jag fundera på det där med en macroträff.
Lördag 10.00 vid Bergianska trädgården är mitt förslag! Om vädret busar åker vi till fjärilshuset.
Jag kan köra folk i bilen om vi skall flytta oss.
Vilka hänger på?
Anmäl er här!
http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?s=&threadid=43122
Lördag 10.00 vid Bergianska trädgården är mitt förslag! Om vädret busar åker vi till fjärilshuset.
Jag kan köra folk i bilen om vi skall flytta oss.
Vilka hänger på?
Anmäl er här!
http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?s=&threadid=43122
Senast ändrad:
Loungepuppy
Avslutat medlemskap
Typiskt att jag är borta precis nu då det är massor på gång! Bra initiativ Janne. Skall bevaka nästa träff. Skulle behöva träffa lite fotografer för att lära mig och ha flockens beskydd i stockholmsnatten. Lycka till med fjärilarna.
Arleklint
Aktiv medlem